• Brudzilla

Vill inte längre

Jag orkar inte med mer smärta...
    Känner mig helt ensam utan stöd någonstans.
    Jag har hanterat så många hemskheter i mitt liv men den här gången känner jag att energin är totalt borta.
    Min kropp är så sjuk och mitt hjärta så trött.
    Som vanligt när jag sökte stöd hos den som bör stödja och älska en, min mamma, så gör hon det som är sämst för mig men bäst för henne.
    Trodde att hon skulle förstp den här gången och nu känner jag mig lika lurad och bedrövad som jag alltid gjort.

Jag fick i måndags veta att jag är gravid.
    Jag är i det sämsta läget möjligt för att ta hand om ett barn.
    Kan/orkar ju inte ens ta hand om mig själv.
    Bokade en tid för abort.
    Jag har aldrig varit gravid förut och har alltid varit försiktig.
    Är själv adopterad och med den kunskap jag har KAN jag inte sätta ett barn till livet utan att veta att jag kan och har möjlighet att ta hand om det och ge det de bästa jag har förmågan att ge.

Min mamma kallade mig självisk.
    Trots att det är precis det jag inte vill vara.
    Jag orkar inte mer smärta...
    Vill inte leva själv längre.
    Skulle aldrig ta mitt eget liv, det är inte min uppgift.
    Men inte heller vill jag vara kvar här längre.
    Konstigt...BT var det enda stället jag kände att jag kunde säga vad jag känner.
    Önskar just nu stöd mer än npgot annat...för jag har inget.

kram
    Brudzilla

• Svar på tråden Vill inte längre
  • Blacklizzard

Lider så med dig vännen.....önskar verkligen att jag på nått sett skulle kunna hjälpa dig. På riktigt.
    Hur känner du dig i kroppen? Med tanke på blodförlusten å så tänkte jag. Försök äta mycke järn...gärna tabletter men det funkar bra med broccoli, blodpudding (jag vet ) och c vitamin. Tänk på dig själv...
    Finns med dig i tanken.....

• CyberPet

Du kan köpa Cyklo-F receptfritt på Apoteket om blödningen känns irriterande.

Har själv en jättelång blödning (två månader) just nu på grund av hormonrubbningar, så jag har käkat Cyklo-F i omgångar då blödningarna varit rikliga.

Köp järntabletter eller käka persilja och blodpudding (kanske inte så gott ihop) och C-vitaminer. Även andra mineral- och vitamintillskott kan vara bra. Det piggnar man till av.

*kramas mer*

Petra

• July

Tråkigt att du mår så dåligt. Jag säger som de andra att försök få i dig mycket järn, om du blöder mycket så kanske du inte har tillräckligt med järn i kroppen och det gör dig också hängig och trött.

Bönor och gula ärtor innehåller mycket järn, kött och räkor likaså. Kanske ärtsoppa kan vara något? Om du tycker om räkor, varför inte lyxa till det lite med räkor, baguette och lite goda frukter. C-vitamin hjälper dig att plocka upp järnet i maten.

Vi finns här med massor av e-kramar till dig. Sköt om dig tjejen!

• Blacklizzard

*undrar hur du har det efter helgen*

Krya på dig.....

• titioo

Sänder en måndagskram, och hoppas att du mår lite bättre!

kraAAAAAAm!

• Jennifer E

TisdagsKRAM! Tänker på dig, det vet du!

• Miniängeln

HÄÄÄÄÄJ!

Det har gått en vecka nu sen sist och jag undrar hur tiden har varit för dig?

Går det framåt, går det bakåt, står det still eller hur är det?

Jag tror på dig. Jag tror mig veta att du kommer klara det här och komma "ut på andra sidan" av den här mörka perioden som en ny, stark och insiktsfull vacker kvinna.

Du finns i mina tankar.
    KRAM!

• Blacklizzard

Hallå.....

Vart har du tagit vägen....hur går det för dig?? Skriv gärna en rad så vi vet var du är...

*kraaaaam*

• Jennifer E

Ja, nu har det gått snart två veckor... Skriv en enda rad bara om du orkar, det behövs inte mer alls!

KRAM!

Jenni

Svar på tråden Vill inte längre