• jazzkatten

Maj 2005?

Startar en ny tråd för majbrudar 2005 eftersom den förrra helt plötsligt var avstängd

Hur går det för er i planeringen? Ligger ni lågt eller snurrar det av idéer i huvudet?

Jazzkatten

• Svar på tråden Maj 2005?
  • saris maj 2005

hej
    Ejlis: Japp, jag ska skicka en bild på ett provkort sen. Gör gärna det samma. Jag kan tänka mig att det blir snyggt att sy i pappret. Ska nog göra det i festprogrammet eftersom det blir flera sidor...

Längtar tills i kväll....ska kolla festlokalen då :) Trevlig helg alla ;)

Kram

• Ejlis

Sara:
    Jag lovar att skicka bild!
    Lycka till med lokalen. Hoppas att den är som du vill ha den.

Jazzkatten:
    Är det för bröllopet du stressat så?? Usch vad trist att tappa hår. Du måste ta hand om dig själv!

Kram

• Cotterpin

Åhh idag är jag glad *fnissa*
    har klippt till slöjan och testat den, blev jättebra! *glad*
    skall bara sätta ett kantband på den och sedan komma på hur man skall fästa den/hur man skall fästa den :)

Hoppas alla majbrudar får en härlig helg!

• Ejlis

Hej!
    Är ni friska? Jag var ruggig i helgen och trodde at jag skulle bli förkyld, men det blev jag inte!

Sara:
    Hur gick det med lokalen?

Cotterpin:
    Har du fixat klänning redan, också?
    Jag har inte det men väl en sömmerska! (Tant Pernilla här på BT! Jag hittade henne här. Tänk vad bra, va?! )

• jazzkatten

Ejlis och alla andra!

Jag kände mej också ruggig, men blev frisk jätte snabbt, samma med min kille. Skönt!

Har haft en mycket produktiv/kreativ helg. Har bokat frisör. Hittat fracktillbehör(skjorta, väst, fluga) som vi ska hyra, de var snyggare än några vi sett tidigare och derssutom billigare och butiken ligger nära frisören och floristen, så han kan gå dit ock byta om där Perfekt! Vi besökte kyrkan och testade lite psalmer, och nu har vi bestämt oss för två.
    Vi skrev en lista på allt vi har kvar att fixa och insåg att det är en hel del, eller rättare sagt insåg min Blivande det, jag visste ju redan det

Vet ni någon bra sight där man kan visa/länka ut sina bilder? Är rätt dålig på sånt, så det är bra om det är enkelt

• saris maj 2005

Hello alla brudar bla Ejlis!

Lokalen var SUPER!!!! Det kommer att bli lantligt och romantiskt men med stil :) Bröllopsnatten kommer vi att spendera i ett trähus 6.5 m upp i en stor ek....annorlunda va? Det känns såååå skönt att det var som jag tänkt mig!!!

Kramar

• Ejlis

Sara:
    Är det det där rummet som varit med i div. reseprogram? Så finns det ett annat rum, under vatten, som heter "Uttern" i närheten. Hursomhelst verkar det jättehäftigt!

• Hårdrocksbruden

Hejsan!
    Jag har oxå just hittat denna sidan! Skitkul att få höra hur det går för er andra som ska gifta er i Maj -05!
    Vi var och kollade på platsen där vi ska gifta oss idag och fick en rundtur i brölloppssviten m.m. så nu snurrar hela huvudet med ideer och funderingar...
    Vi ska gifta oss på Kroppefjäll i Dalsland den 28 maj. Kyrkan är en fridluftskyrka (utomhus alltså) i skogen vid en liten sjö. HELT FANTASTISKT! Särskillt eftersom traditionell vit klänning i kyrka inte riktigt är "min grej". Var är ni andra i planeringen? Kram på er!!

• jazzkatten

Saris

Vad blev det för lokal?
    Vad ska ni ha för mat, från var?
    Vi testade vår förrätt i helgen tillsammans med mina föräldrar..MUMS vad gott det kommer bli Rökt rådjur(från egna jaktmarker) med en krämig äppel och pepparrots "sallad" samt tunna skivor färska rödbetor.

Svar på tråden Maj 2005?