Maj 2005?
Startar en ny tråd för majbrudar 2005 eftersom den förrra helt plötsligt var avstängd
Hur går det för er i planeringen? Ligger ni lågt eller snurrar det av idéer i huvudet?
Jazzkatten
Startar en ny tråd för majbrudar 2005 eftersom den förrra helt plötsligt var avstängd
Hur går det för er i planeringen? Ligger ni lågt eller snurrar det av idéer i huvudet?
Jazzkatten
SariS!
Ursäkta!
Trevlig helg till er också! (Men jag blir kvar här i några timmar - slutar inte jobbet förrän 15.30.)
Hur mår ni alla majbrudar?
Jag mår helt ok, men tror jag kommer bli förkyld snart. Alla runt om kring mej är förkylda...vågar kanppt andas när jag är nära dem.
Nu i helgen ska jag träffa min frisör och höra om hon kan fixa bröllopsfrillan. Kul att höra vad hon har för idéer oxå.
Och nu har jag äntligen bestämt mej för hur dan ring jag vill ha
Kram
J.K.
Ät apelsiner!! Nu innan du blir sjuk, alltså. Och OM bu blir sjuk kan du dricka té med citronsaft och whiskey. Ju äckligare desto bättre, vet du!
Vad skall du ha för ring då?
Min fästman skall köpa våra, så jag får inte veta hur de ser ut förrän i kyrkan.
Kolla frisyr, redan??
Jag planerar att ha längre hår då, så jag har inte tänkt kolla förrän någon månad innan. Hur långt växer det på 7 mån? 5cm??
Sköt om er! (återkommer på fredag.)
Hej majtjejor!!!
Mår relativt bra efter två veckors förklyning.
Har äntligen bestämt format på våra kort!! Det blir fyrkantiga inbjudnings-och tackkort (ca 14x14 cm). Vigselprogrammet blir vikt A4 (på bredden) och festprogrammet stående, vikt A4 på höjden liksom...fattar ni ?? hmm. Ja det blir nog bra iallafall. Naturvita rakt igenom men genomskinligt papper i inbjudan. Rosa hjärtstämpel på alla saker:) Va svårt det är att förklara.... hihi.
I helgen är det äntligen dags att kolla in festlokalen och jag hoppas den infriar mina förväntningar. Vårt stil är rustik charm...fint va??
Kram Sara
Hej majtjejor!!!
Mår relativt bra efter två veckors förklyning.
Har äntligen bestämt format på våra kort!! Det blir fyrkantiga inbjudnings-och tackkort (ca 14x14 cm). Vigselprogrammet blir vikt A4 (på bredden) och festprogrammet stående, vikt A4 på höjden liksom...fattar ni ?? hmm. Ja det blir nog bra iallafall. Naturvita rakt igenom men genomskinligt papper i inbjudan. Rosa hjärtstämpel på alla saker:) Va svårt det är att förklara.... hihi.
I helgen är det äntligen dags att kolla in festlokalen och jag hoppas den infriar mina förväntningar. Vårt stil är rustik charm...fint va??
Kram Sara
oj det blev två gånger
Min ring kommer vara ganska bred, ca 0,5 cm med en lika bred champagnefärgad brilljant som sitter färs med fyra "pluppar", enkelt klassiskt, men ganska rejäl, så den syns
Jag ska inte testa bröllopsfrisyren, utan bara passa på att höra vad frisören har för idéer om vad jag kan passa i, jag ska klippa mej på fredag nämligen. Det är ju bra att veta om man ska spara ut håret eller inte. Mitt hår är så jäkla tunnt efter att jag tappat MASSOR pga stress, så jag hoppas jag har nått kvar till i maj
Hej,
Har precis upptäckt den här sajten! Kul!:)
Jag ska gifta mig 4 juni 2005 och vi har bara planerat bröllopet i drygt en månad . Kyrka, lokal och klänning är bokad. Ska träffa frisör och fotograf nästa vecka. Men sen är det allt det andra kvar att fixa, men det känns som det är gott om tid. Jag gör alla trycksakerna själv och har börjat med layouten av inbjudningskorten. Någon som har tips på trevligt hotel för bröllopsnatten i Stockholm?
Hej Alla!
Hoppas att ni mår bättre (ni som var förkylda häromdagen)!
Nu har begravningen för min Mormor varit, så förhoppningsvis lättar det lite hädanefter.
Blivandefru:
Det finns ju MASSOR med hotell i Stockholm! Det finns ju en hotellbokningscentral som har koll på det mesta gällande hotell:
08-789 24 25
Jag har använt dem, men det var ett tag sedan. Det kostar ingenting. Tror att de heter "Stockholm Visitors Guide" eller något.
Sara:
När du har provat att göra ett kort kan du väl skicka oss en bild?
Jag har funderat ut vårt papperstema, men inte provgjort det än. Jag testade att sy i papperet och det blir suveränt snyggt - om jag får säga det själv!