• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • Darling1

spelar inte mig nån roll heller vart vi möts... men som TiasHea skriver så vore det ju bra med en plats där vi lätt hittar varandra!

• Keri

För mig spelar det ingen roll vart vi ses :) I vilket hörn av Stortorget ligger Kramers?

• Heleneli

hm.. om man går från stationen mot stortorget på höger sida av gatan så stannar man när trottaren svänger och så går man cirka 1-2 meter till höger. Där sågs vi sist i alla fall.. det var bra tycker jag! :)

• Soon to be

Jag är med!
    Röstar för Stortorget/Kramer. Gillar inte heller att stå och känna mig dum.

• lemonpie

Stortorget 7 är adressen. Ses där utanför klockan 19!

• Keri

Japp, Stortorget/Kramers, kl 19 på fredag står jag där också! Skall bli jättekul att träffa er!

• Darling1

Jag är åxå med! skriver ner det i kalendern nu med detsamma! *skratt* ska bli skoj!!

• Vilgotha

Jag kommer (om jag hittar dit)!!

Är där någon som vill samåka med mig? Jag kör på väg 11, Sjöbo-Veberöd-Dalby-Staffanstorp-Malmö. Är inte så glad i att köra i Malmö eftersom jag inte hittar. Men finns där någon bra "guide" eller någon som vill slå sitt kloka huvud ihop med mitt så blir jag glad.

• Heleneli

jag har blivit sjuuk... får se hur jag mår imorrn, men det är inte säkert att jag dyker upp längre.... :(

• Darling1

TiasHea:

Nej vad trist att du blivit sjuk just nu.... hoppas du mår bättre i morgon å kan följa med! krya på dig iallafall!

Svar på tråden Träff i Malmö??