• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • Darling1

Ja jag är fortfarande med! Å tiden passar mig!

• lemonpie

Jag är också med! Det ska bli skoj att ses!

• Tolin

Jag har aldrig sagt att jag hänger på, jag kan inte. Ville bara tipsa om ett ställe som matchade era önskemål. Tack för att ni räknar med mig ändå! Ha det så kul!!

• Blivande officersfru

Jag har nytt nick, tidigare HEH, men jag hänger på!! Men vi skulle träffas på Stortorget va? Jag hittar inte till Gökboet...

• Keri

Gökboet ligger på Lilla torg, precis mitt emot ingången till Saluhallen. Det ligger ju väldigt nära Stortorget, så vi kan ju träffas på Stortorget.

• Lena80

Gäller detta: Gökboet 19.00 10/9

• Keri

Lena80

Japp, det gäller :) Fast det är nog inte riktigt klart än var vi skall träffas. Kanske bäst att vi ändå bestämmer att träffas vid Gökboet, för Stortorget är ju ganska stort ;) och Gökboet ligger i ena hörnan av Lilla torg som ligger precis i anslutning till Stortorget. Vad sägs om det?

• Lena80

Kul jag ska bestämt försöka komma loss hemifrån.

• Heleneli

mig spelar det ingen roll vart vi ses, så länge det är en plats där det är lätt att känna igen varandra. fördelen med stortorget (och på hörnet vid kramers (eller vad-det-nu-heter) då... ) är att det inte står så mycklet folk där...

personligen avskyr jag att stå och leta och känna mig dum...

Svar på tråden Träff i Malmö??