• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • Vilgotha

För säkerhets skull har jag hållit mig utanför tråden. Kändes så förargligt förra gången då jag fick förhinder.
    Men jag tänker komma om inget annat kommer emellan.

• Darling1

kanske dax å börja bestämma vart å vilken tid å så?

• Keri

Vi är väl alla överens om fredagen den 10 sep, kl 19?

Gärna något ställe som man kan välja någon billigare matbit eller tilltugg kanske tillsammans med ett glas rött eller bara en kopp kaffe, så det finns valfrihet. Finns det något sådant i Malmö? Jag har ingen jättekoll på stan.

• Heleneli

jag är fortfarande med... men jag känner inte till något sånt ställe, tycker dock att det skulle vara bra med ett sånt "valfrihetsställe"!

• Soon to be

Jag tycker att det varit super om vi ses utanför Kramer igen och bestämmer därifrån(Eftersom jag inte träffat er innan så kan det vara knepigt att hitta er på en välfylld restaurang)!

• Darling1

Kramer det är på stortorget va? Det öåter helt okej för min del... har tyvärr inte alls något koll på matställen å sånt i Malmö då jag inte bott här allt för länge!

• Tolin

På Gökboet är det billig mat, god fika och man kan åtminstone köpa öl. Skulle förvåna mig om de inte har vin också...

• Darling1

ja just det.. Gökboet har jag ju varit på 1 gång å där var helt okej!

• Keri

Vad säger ni? Skall vi bestämma Gökboet kl 19 den 10 september?

Det här är de som tidigare sagt att hänger på, är alla fortfarande med?
    Darling1
    TiasHea
    Soontobe
    Tolin
    Vilgotha
    HEH
    Lemonpie
    Frangipani
    och så jag skogstoka

Svar på tråden Träff i Malmö??