• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • HEH

Ska strax gå från jobbet...men jag antar att vi bestämmer oss för att ses 11.30 imorgon ändå?

TiasHea: Ska vi ses utanför Kramers eller? Kännetecken??!

Helena

• Vilgotha

Klart ni ska träffas imorgon, annars kan jag ju inte få någon resume! Sen är det ju bra att veta om ni är snälla..till nästa gång.

• Heleneli

det gör vi!
    jag är blond och kommer ha en grön handväska... är 22år och ser nog ut som det oxå! :)

• Aiml

Suck-varför är det alltid så att folk drar sig ut i sista minuten?? tråkigt...

JAG kommer iallfall.Ses utanför kramers hörna.Jag är 180 cm lång o om jag har jacka är den svart.Har även med en påse med foton.Snuzan-varför inte komma efter bröllopet o visa dina bilder på den dag då du var som vackrast??
    Detta blir min sista gång jag är med men vill ändå vara med en gång som gift

• Heleneli

Blir vi fyra?
    Aiml
    TiasHea
    HEH
    Soon to be
    Missat nån? Nån som står med men inte kommer? Well... ni är väl nog inte vakna nu ändå?

• Aiml

Jag är vaken o kommer som saggt.

• Heleneli

men gå och lägg dig nu då så du är pigg imorrn! (eh... ska jag säga!) om det är varmt ute har jag kjol, annars har jag jeans!

• snuzan

Aiml> visst är det tråkigt när folk drar sig ur, men saker och ting dyker upp;) Och bättre att informera resten om att man drar sig ur än att folk bara uteblir (som det var sist jag skulle på BT träff).
    Näää efter bröllopet får det vara...:) Har hållt på ett år nu och nu är snart dagen här Efter det ska jag bara njuta av min nyblivne man och min son....

• Bröllopstokiig

Hur hade ni det på träffen?????

• Heleneli

supertrevligt! Men vi blev bara tre, jag, HEH och Aiml. Vi satt på Stjärnkafét och jag åt en jättegod muffin med vitchoklad och jordgubbar (ja, det är ju det viktigaste så det måste ju berättas! ) Vi tittade på Aimls bilder från bröllopet och förundrades över dem! Jag fick visa min ring och vara lite stolt över den och så pratade de om stämplar, vilket jag inte förstod så mycket av, men jag vet ju vilka jag ska fråga om råd när det blir dags för mig! :)

Jaha, och när blir nästa träff?

Svar på tråden Träff i Malmö??