• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • Heleneli

håller med föregående talare. :)

• Keri

För spelar det heller ingen roll vilken dag det blir. Tänk dock om man kunde beställa solsken till den dagen vi bestämmer :)

• Darling1

ja det hade ju varit roligt om det var fint väder!!!

• lemonpie

Jag föredrar vardagar, men eventuellt kan jag på söndag kväll. Ska ut och campa hela den helgen, så risken är att jag är helt slut, men om ni bestämmer något så hänger jag på om jag kan. Men som sagt, hellre en vardag!

• Soon to be

Hej mina BT-vänner.

Här är jag! Tillbaka efter en överrasknings resa till Mallorca som min blivande övverrraskade mig med förr-förra fredagen alltså den 23:e. Mitt i överraskningsmomentet och packning och lycka så glömde jag dessvärre helt bort att meddela er att jag inte kunde komma på träffen den 24:e. Jag ber tusen, tusen, tusen ggr om ursäkt och hoppas att jag kan få vara med nästa träff istället.

Som det ser ut nu så kan jag vilken som helst av datumen.

• Heleneli

Hej Soon to be!

Jag förlåter dig, jag anser att överrasknings resa är ett giltigt skäl till frånvaro! :) Vad kul! Hade ni det härligt? Var på Mallis var ni?

Vardagar, helger... mig spelar det ingen roll... Kan inte bestämma nån vardag innan jag får mitt schema bara, kommer läsa en kurs som går på kvällstid nämligen!

• Darling1

spelar inte mig någon roll heller om det blir en vardagskväll, men har också svårt att bestämma något nu innan jag sett schemat, pluggar ju på Högskolan...

• Soon to be

TiasHea

Vi var i Palma. Underbart mysigt! Skönt att slippa skit-vädret här hemma. Fast det ser ut att ha blivir bättre. .

Vad ska vi sätta för datum nu då? Man vill ju skriva in det i kalendern så att det inte missas!!!

• Keri

För mig går även vardagar bra!
    Fredagen den 10 september kanske?

• HEH

Jag har lite svårt för vardagar eftersom jag pendlar 14 mil om dagen och jag brukar inte hinna med så mkt mer än min hund (och sambon i undantagsfall... ) på vardagkvällar. Men har ni andra svårt så kan jag självklart försöka fixa det, fredagen den 10 funkar om vi inte bestämmer en tid innan 19 (för då antar jag att vi äter ngnstans?).

Helena

Svar på tråden Träff i Malmö??