• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • Darling1

Mig känner ni igen på att jag är tjejen med packningen... *skratt* har kort brunt hår.. för dagen klädd i ljusa jeans å troligen en munkjacka på mig!

• Darling1

Jag är jätteledsen.. men jag hinner inte komma dit till 19... är precis klar med min tvätt å måste nu packa väskan och bussen om jag ska vara nere i tid går om 10 minuter... *suckar* har tyvärr inte råd att ta nån taxi ner heller...

• Heleneli

oki... synd...
    men vi ses nästa gång!

• Darling1

TiasHea:

absolut det gör vi... det finns en buss som är på centralen 19.02 så om jag tar den kanske jag är på stortoget 19.05.. så Om du ser detta TiasHea kjan ni ju vänta nån minut för då hinner jag dit men några minuter för sent!

• Darling1

hej alla som var på träffen igår!
    Var jättekul och att träffa er även om det inte blev så lång stund för min del! Men nästa gång då jäklar ska inget annat komma i mellan! trevlig helg på er!

• Blivande officersfru

Hej brudar!

Det var verkligen supertrevligt att ses igår!! Hoppas det blir fler gånger!

Kram, bridezillan

• Soon to be

Hej alla!

Ledsen att jag inte dök upp igår. Det strulade ihop sig med ett bord som skulle leveras hem till oss, som gjorde att jag inte kunde lämna hemmet. (Den blivande mannen spelade golf och hade tyvärr mindre förståelse för min BT träff än jag skulle önskat . Tyvärr blir det så ibland att alla planer skiter sig! Jag hade verkligen sett fram emot att träffa er alla och utbyta erfarenheter, få tips och helt enkelt av ren nyfikenhet, men jag siktar på nästa träff istället. Hoppas att ni hade trevligt och att uppslutningen (trots mitt bortfall) var bättre än sist.

Mitt förslag nästa gång är att vi börjar träffen med att kika in på Matton eller ngt liknande (Panduro) kanske för att titta (och hjälpas åt med synpunkter och tips)på papper/kort och stämplar till inbjudningskort osv. Vad sägs om det? Någon som vill hänga på?

Man kan ju typ ta en kaffe efteråt sedan...

Ha en god fortsättning på helgen.

• Heleneli

hej hej!

Jag hade också jättetrevligt igår. Tiden bara försvann! Det måste vi göra om!

Soon to be!
    Synd att du inte kunde komma. Min grabb förstår inte heller riktigt vikten av BT-träffar så jag förstår din situation.
    Tycker att din idé om nästa träff låter jätteskoj, trots att jag inte behöver fundera på sånt än på några år... :)

• Darling1

Som sagt jag är åxå med nästa gång!!! trist att era blivande inte förstår sig på våra träffar... min är nog undantaget.. *skratt* han tycker det är toppen att jag går ut och träffar nya människor för att lära känna lite folk i staden! känner mig ju rätt ensam nu när jag bor själv!

• Tolin

Hej tjejer,
    Kul att ni hade skoj. Vill bara rekommendera Stämpelfabriken på Stora Nygatan för material till inbjudningar etc. Jättemycket att välja mellan och suberb service. Vi var där och handlade material till tack-kort idag och det var mycket bättre än Panduro och Matton. Synd att vi inte upptäckte det förrän det var dags för tack-kort...
    Malin

Svar på tråden Träff i Malmö??