• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • Heleneli

Vilgotha! Vad kul! Jag vill höra hela historien nu! :)

• Darling1

Vilgotha: Vad roligt!!!!

• Vilgotha

Hela historien? Det blir långt, hoppas ni orkar läsa *skratt*

Skulle ha en trevlig kväll med några arbetskamrater, lite vin och mat. Det var bestämt att jag skulle köra till en arbetskamrat och fräscha upp mig först...man är inte så fräsch efter 8 timmar på en småbarnsavdelning där medelåldern är 1,5 år. Iallafall längtade jag efter att tvätta mig och byta om...men tji fick jag.
    Hemma hos henne är en arbetskamrat till och de drar iväg mig med ögonbindel, vi hamnar på förskolan där nästan alla (ca.20st)har slutit upp tom rektorn. Där får jag nya kläder, dock inte min smak men passande för kvällen. Vi äter gott och de läser en text för/om mig. Jag sjunger kareoke..stackars arbetskamrater. Vi spelar bandy med plastmuggar framför ögonen..roligt för publiken!!
    Sen skulle vi vidare med bussen till Malmö. På bussen berättade jag vitsar i mikrofonen och resenärerna viftade med flaggor när de de tyckte den var bra. Den buttre busschaffören livades upp och tutade istället. Jag hade också fått en söt liten väska med innehåll som skulle säljas (för att kunna betala bussen hem)och på bussen var där några som handlade.
    I Malmö fortsatta jag min försälningskarriär som gick bra och blev positivt bemött. Vi bowlade, skrattade och hade trevligt. Sen intog vi dansgolvet och allt var jättekul. Fick många kramar och lycka tillönskningar.

Jag hade förväntat mig en "lugnare" möhippa, mer min stil. Fast de visste att jag har en liten räv bakom örat och vågade köra på lite *skratt*

Förresten..naturligtvis åkte jag gratis med bussen hem.

• Keri

Vad kul det låter Vilgotha!! Härliga kompisar du har! Lycka till med bröllopet!

• Soon to be

Hej Hopp!

Längtar till den 16:de! Det verkar som om vi blir ett gäng brudar där! KUL!

Har inte bestämt mig angående stämpelkursen men jag lämnar besked den 16:de!

Ha det så bra så länge!

• Heleneli

oj! har ju inte kommenterat Vilgothas hippa! Den lät ju helkul! Lyckat! När är det du gifter dig nu igen? Inte har du väl hunnit med det än? *glömsk*

Har vi sagt nån tid den 16de? Jag kommer inte kunna vara med hela dagen i alla fall...

Officerskan! :) Hur går det med stämpelkursen?

• cmfs

TiasHea:
    Jag tror inte att nagon har bestammt nagon tid...men jag kan tyvarr inte heller vara med hela dagen. Jag haller namligen pa att planera ett overrasknings kalas for min mamma som vi ska ha den 16:e. Sa jag kan nog bara vara med en liten stund.

• Keri

Eftersom det är en lördag kan jag tänka mig att de har begränsad öppettid, typ 10-14 eller 10-15. Något sådant i alla fall. Kanske någon som rent av vet?

• Tolin

Är rätt säker på att det inte är öppet till klockan 15.

Svar på tråden Träff i Malmö??