Hela historien? Det blir långt, hoppas ni orkar läsa *skratt*
Skulle ha en trevlig kväll med några arbetskamrater, lite vin och mat. Det var bestämt att jag skulle köra till en arbetskamrat och fräscha upp mig först...man är inte så fräsch efter 8 timmar på en småbarnsavdelning där medelåldern är 1,5 år. Iallafall längtade jag efter att tvätta mig och byta om...men tji fick jag.
Hemma hos henne är en arbetskamrat till och de drar iväg mig med ögonbindel, vi hamnar på förskolan där nästan alla (ca.20st)har slutit upp tom rektorn. Där får jag nya kläder, dock inte min smak men passande för kvällen. Vi äter gott och de läser en text för/om mig. Jag sjunger kareoke..stackars arbetskamrater. Vi spelar bandy med plastmuggar framför ögonen..roligt för publiken!!
Sen skulle vi vidare med bussen till Malmö. På bussen berättade jag vitsar i mikrofonen och resenärerna viftade med flaggor när de de tyckte den var bra. Den buttre busschaffören livades upp och tutade istället. Jag hade också fått en söt liten väska med innehåll som skulle säljas (för att kunna betala bussen hem)och på bussen var där några som handlade.
I Malmö fortsatta jag min försälningskarriär som gick bra och blev positivt bemött. Vi bowlade, skrattade och hade trevligt. Sen intog vi dansgolvet och allt var jättekul. Fick många kramar och lycka tillönskningar.
Jag hade förväntat mig en "lugnare" möhippa, mer min stil. Fast de visste att jag har en liten räv bakom örat och vågade köra på lite *skratt*
Förresten..naturligtvis åkte jag gratis med bussen hem.