• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • Darling1

TiasHea:

Ska upp till sambon å familjen i Kalmar igen! Såg på mitt schema att jag har lång ledigt från å med onsdag nästa vecka å pappa hade visst semester nästa vecka så det passade så bra att åka upp då!!

• Heleneli

Darling1, det låter faktistk riktigt vettigt! :)

Vilgotha! Går det bra med förberedelserna då? Är klänningen alldeles, alldeles.... underbar? :)

jag sitter i skolan och väntar på att jag ska börja... *suck*

• cmfs

Jag tycker att 11 later bra. Far man fraga vad planerna ar for dagen? Ar detta dagen kursen skulle vara eller det ar nagon annan dag? Ska vi traffas vid stampelfabriken for att bara titta runt lite eller? Sorry...men jag vet inte riktigt vad som ar bestamt.

• Vilgotha

TiasHea:

Klänningen är alldeles, alldeles underbar..www.parisette.com/aspera6.htm

Jag har dessutom bokat en alldeles, alldeles underbar sångerska till bröllopet.
    Det fixas, donas, funderas och rings.

• cmfs

Vilgotha:

Kan du inte dela med dig av din solist. Jag haller namligen pa att leta efter en.
    Ifall du inte vill lagga ut den sa kanske du kan beratta den 16 om du tanker komma.

• Heleneli

Vilgotha!
    Den var verkligen jättefin!!! Gillar ärmana jättemycket, sånna ska jag ha om jag får för mig att ha en långärmad klänning!!

Jag tror att ditt bröllop blir alldeles alldelse underbart!

• Blivande officersfru

cmfs:
    Det är inte kurs nu! KUrsen måste bokas ett bra tag i förväg och kommer då troligtvis att bli en onsdagkväll. Den 16:e kan vi förhoppningsvis enas om en tid och se vilka som vill vara med (om vi får ihop 8 pers).

Den 16:e ska vi dit och titta eftersom det inte är många som varit där. Den största delen av tiden tror jag går åt till att fika...

Visst kan vi ses utanför, hittar alla dit?

Vilgotha: Kul att du hittat en så bra solist! Hoppas du inte blir alltför nervös nu när det börjar närma sig... Jag är iaf avundsjuk!

• Vilgotha

cmfs:

Som det ser ut nu kommer jag inte den 16:e. Men hon heter Jessica Johansson, kallas Jessie. Sjunger väldigt mycket i kyrkor. Den 23:e ska hon sjunga på två bröllop.
    Vill du ha telefonnummer så kan du skriva ditt mail, så skickar jag det till dig. Vill inte lägga ut andras telefonnummer här.

• cmfs

Vilgotha:
    Tack for infon. Min e-mail ar cajsa@arteffectsfootwear.com
    Trakigtatt du inte kan komma...men jag kan forsta...det kan vara ratt nervost sa nara inpa brollopet!

Lycka till och jag onskar dig all lycka!

• Keri

Hallå!

Det närmar sig BT-träff. Vi träffas alltså nu på lördag, den 16:e kl 11:00 utanför Stämpelfabriken (Stora Nygatan 32) och efteråt går vi väl och fikar på något mysfik?

/Linda - som "ser fram emot" ett kemiprov på onsdag

Svar på tråden Träff i Malmö??