• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • heffaklumpen

Jag har inte kunnat komma tidiagre på någon träff, men jag följer gärna med nu, om jag får?

• Blivande officersfru

Heffaklumpen:
    Självklart! Bara kul om vi blir fler!

• Keri

Hallå!

Egen kurs på onsdagar verkar intressant. Är det för ett tillfälle då eller flera? Jag hänger gärna med på det, som sagt, man kan alltid ha nytta av sådan kunskap oavsett giftermål eller något annat :)

• Mialia

Hej på er!
    Jag är ny här på BT och liksom cmfs har jag inte varit med på de tidigare BT-träffarna med er, men tänkte höra om det är ok att komma med den 16:e...? Håller som bäst på att fundera på våra inbjudningskort och det skulle dels vara kul med lite inspiration och tips men även att få "prata lite bröllop"...:)

• Darling1

mialia:

ja men det är klart att du får komma med på träffen! Är ju bara kul om vi blir några stycken!

• Heleneli

Det låter ju jättekul med stämpelkurs! :) jag kan göra julkort! :)

• lemonpie

Stämpelkursen låter spännande! Är det vid ett tillfälle, eller flera? Åtta personer borde vi väl få ihop. I'm in!

Den 16: passar bra för mig också.

Ha en trevlig helg, tjejer!

• Blivande officersfru

Ja, det är ett tillfälle, 3 timmar totalt. KUL att ni vill hänga på! Och julkort är ju oxå kul att göra TiasHea...

Jag skulle få information hemskickad och sen fick man nog boka i relativt god tid innan, men jag återkommer! Det är ju inte jättelångt till den 16:e så vi kan kanske planera en kursdag då!

Trevlig helg på er!

• Mialia

Tycker oxå att det låter kul med stämpelkursen, hänger gärna med på den oxå!

• Vilgotha

Detta hör ju inte hit, men eftersom jag träffat några av er tänkta jag berätta att jag har blivit hippad!!!
    Arbetskamraterna drog in mig till storstaden Malmö..

Svar på tråden Träff i Malmö??