• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • Darling1

Hej alla!

Tyvärr blir det förhinder för min del i morgon... saknar min sambo så himla mycket (han befinner sig på annan ort och jobbar)och jag upptäckte att jag är ledig både måndag och tisdag från skolan så jag bestämde mig ikväll för att åka upp å överraska min sambo lite med en oväntat besök av mig! inte alla gånger man får chansen till en långhelg!

Hopps ni förstår mig och inte tar illa upp... ha jättetrevligt i morgon ska tänka på er!

• Keri

Darling1

Givetvis skall du åka till din sambo!! Har själv varit i samma sits, med sambon på annan ort och tog varje tillfälle att åka dit, mest underbart är ju att överraska. Ha en skön helg, så ses vi säkert någon annan gång!

• Heleneli

känner mig piggare idag så jag kommer nog, i alla fall en liten sväng! Jag är hon som har fula glasögon och hostar! (har haft glasögonen fööör länge nu, men jag anväder dem så sällan så det får va!) :) Nä, så illa är det inte.

Vilka är det som kommer då?

• Vilgotha

Jag kommer, har fått vägbeskrivning och karta. Dessutom numret till "blivande officersfru".
    Jag har blont hår uppsatt där bak, fula klämmor till luggen...eftersom den inte får klippas pg.av bröllopsfrisyren. Glasögon, ljusblå jacka, förmodligen beiga manchesterbyxor ikväll.

• Heleneli

Stämmer detta?

Soontobe
    Vilgotha
    Blivande Officersfru (HEH)
    Lemonpie
    Skogstoka
    Lena80
    TiasHea

nån mer?

• Blivande officersfru

Hoppas nu att alla kommer så det inte blir som förra gången!! jag kommer iaf och lovar att guida med mig Vilgotha! Åker direkt efter jobbet så jag fördriver tiden innan på Ikea! *wee*

Kul att du mår bättre TiasHea!
    Vi ses ikväll!

• Darling1

Hej igen alla!!

Mitt tåg går kl 19.47 ikväll.. fanns bara biljetter kvar på det... så jag funderar på att iallafall komma förbi och säga hej till er alla vid kl 19!

• Heleneli

Darling1

ja! vad kul!
    gör det!

• Darling1

TiasHea: jamen då kommer jag förbi å säger hej å går ner till centralen därefter! ska bli skoj så se vilka ni är!

• Keri

Vad kul Darling1, att ändå få träffa dig en kortis! Jag kommer inte kunna stanna jättelänge, kanske 1-1½ timme, men det är väl ganska lagom?

Jag kommer ha en mörklila topp och vit kofta på mig, och så blå uppvikta jeans. Håret uppsatt i tofs.

Vi ses om några timmar!

Svar på tråden Träff i Malmö??