• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • Darling1

jag vill jättegärna vara med på nästa träff!!!! Flyttar hem till malmö igen runt 16 augusti så därefter passar det med träff för min del!!!

• Keri

Jag vill jättegärna också hänga på! Är bortrest på semester (och förlovningsresa :D ) fram till slutet av vecka 35. Men därefter kan jag!

• lemonpie

Jag kommer gärna på nästa träff också! Jag är tillbaka från semester vecka 36.

• HEH

KUL att fler är intresserade av en träff!! Jag och TiasHea har bestämt (hoppas du är med på detta nu.. ) att vi bestämmer ett datum i god tid, plats att fika/äta på kan man ju faktiskt bestämma när man väl är där. Och att mötas på Stortorget är väl bra?!

Efter att ha läst inläggen ovan så slänger jag helt enklet ut ett datum: 11 eller 12 september? Vecka 37 alltså. Vad tror ni om det??!

Helena

• Keri

Datumen passar utmärkt för mig!

• Darling1

ja dom datumen passar nog bra för mig också!! Skönt att det planeras in långt i förväg så flera kan komma!!!

• Heleneli

jag tror nog att de passar för mig med! :)

• Frangipani

Hejsan!
    Jag kanske också kan vara med? Vet ej hur schemat ser ut i September, men behöver sannerligen brainstorming!!

• HEH

Frangipani: Självklart!

Men brudar, ska vi redan nu bestämma en dag då? Lördag eller söndag? Så vi inte står där till slut...boka in tid och allt i filofaxen lixom!

Helena

• Darling1

just nu spelar det ingen roll för min del om det blir en lördag eller en söndag.. jag kan anpassa mig efter er andra om ni har särskilda önskemål!

Svar på tråden Träff i Malmö??