• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • Heleneli

de har pyttesmå bord där så det är nog bäst att vi byter ställe...! tänkte inte på de små borden när jag föreslog det....

jag kan närsomhelst på dagen och vart spelar ingen roll för mig, så länge man kan åka buss/gå dit! :)

• Aiml

Hmmm-senaste träffen jag var på så var vi på ett café som ligger i ena hörnet av hansa Companiet-mot kanalen till.Kanske inte så sköna stolar men DÅ var det gott om plats o möjlighet att ta ihopa några bord. Sen nere i källaren på Hansa är också ett förslag....?

• Soon to be

Vad sägs om 11.30 redan? Då har vi gott om tid att snacka och planera?

Förslag på ställen:

Småbåtshamnen i Limhamn (Gott om plats och avsides)

Triangeln (gott om plats?)

Times?

Eller varför inte ses någonstans och sedan hitta något ställe gemensamt? Vi kan ju ses utanför Hotell Kramer på Stortoget tex. Där är inte så mycket folk som träffas där så vi lär ju hitta varandra?

Vad säger ni?

• Aiml

Småbåtshamnen låter jättemysigt-är lite osäker på exakt var det är man äter men det kan ju fixa sig i så fall...Kan kolla innan.Tar gärna 11:30

• snuzan

Jag röstar på att vi träffas utanför kramer och sen hittar ett ställe. Man vet ju aldrig riktigt hur många som kommer:)11:30 låter ok för mig...

Min hippa!!!!
    Jisses vad jag blev lurad....
    Var på Mobilia med en kompis för att shoppa lite inför bröllopet. Hade hjälpt till att lra min m2b på morgonen (killarna hämtade hnm för det var svensexe dax:)) Kaxigt gick jag och berättade för min kompis hur jag lurat sambon och att han inte fattat ngt. Plötsligt kallar de på min kompis i högtalarna. Hon började jollra om att hon kanske tappat sitt körkort osv... Vi skyndade till informationen på Mobilia och där stod hela gänget. Fick på mig en lila slöja som gick ner till hälen, med en fastsatt rosa tiara. Jättesnyggt
    Jag fattade ingenting. Det blev country line dans i Pildammarna, laserdome, middag hemma hos en av mina systrar och sen var vi på heartbreak... Hade kanonroligt....

• HEH

Hej!

Jag bor i Staffanstorp och gifter mig inte förrän nästa sommar...och i sthlm dessutom. Men det vore kul att få prata lite bröllop ändå...ska alla ni gifta er i år??

Helena

• Soon to be

Helena.

Hej och välkommen. Ju fler vi är destu roligare! Jag gifter mig nästa år, men annars tror jag att de flesta här är långt före mig.

Ja nu blev det olika önskemål om var vi ska ha träffen! Kramers eller småbåtshamnen? Mig spelar det ingen roll . Fler önskemål? eller ska vi föröska enas om något av dem?

Nu ska jag ut och leta skor till bröllopet med min mamma som smakråd! Åhhhh så roligt! Håll tummarna för att jag hittar något!

• snuzan

Tyckte kramers förslaget var bra, med tanke på att man inte vågar lita på vädret. Småbåtshamnen har kanske inte så många alternativ med tak:)

• Vilgotha

Helena

Vill du samåka? Kör förbi Staffanstorp och är inte så jätteduktig på att hitta i Malmö.

• Aiml

Ok-då säger vi Kramers hörna kl 11:30??

I´ll be there !!

Svar på tråden Träff i Malmö??