• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • snuzan

Klart man är nervös.... att sitta vid datorn och dela tankar och idéer är en sak;) Tror vi alla är snälla beskedliga "brudar"

• Vilgotha

Tyvärr har jag fått förhinder. Jag hade verkligen velat träffa er och jag är dessutom väldigt snäll.
    Men jag hoppas på en resume.

• Darling1

hej alla... jag hade jättegärna kommit med på träffen jag också.. men jag jobbar uppe på Öland så tyvärr ka inte jag hänga med denna gången... hoppas det blir fler träffar så småningom! Ha det så trevligt på lördag!!

• Aiml

Jag är OTROLIGT farlig men tror nog att ni klarar av mig ändå

Pejl igen....vem kommer?
    Aiml
    Tias Hea
    HEH
    Soon to be
    snuzan
    Fler???

• HEH

Ja, jag kommer, fast enligt väderprognosen borde vi ha sagt Ribban som träffpunkt istället!

EN sista fråga: Träffas vi utanför Kramers eller inne? Har ngn på sig en partyhatt eller så, så man känner igen vart man ska?

/helena

• snuzan

Har tyvärr fått förhinder och kan inte komma. Men jag hoppas ni får en rolig träff Trodde inte man kunde ha så mycket att göra presis innan bröllopet, tycker jag har hållt på i ett år nu:)

• HEH

nääää...det var värst vilka avhopp! Dags att flytta träffen igen eller.....?

• Heleneli

jag för min del kan nästa helg också, men sen blir det knepigare...!

• Heleneli

fast vi skulle ju kunna ha en liten träff imorrn och en till sen när fler kan kanske...? är lite sällskapssjuk just nu... :)

• snuzan

För min del känns det tyvärr som att jag inte kommer hinna med ngn träff... Det börjar närma sig nu och nästa helg ska vi ta en minisemester.... Och efter bröllopet tror jag inte jag är så sugen;) Då är det liksom gjort Men ha ni det så jättemysigt:)

Svar på tråden Träff i Malmö??