• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • Vilgotha

Hej!!

Tack för igår det var verkligen trevligt.
    Jag hoppar nog över en träff på Panduro etc. Allt sådant har jag fixat och jag lär ha en del att göra den närmaste tiden.

• lemonpie

Det var verkligen skoj att träffa er i fredags! Jag har lite problem att matcha ihop siganturerna med personer, så jag vet inte vem som skriver vad... Hmmm...

Jag följer gärna med till en pappersaffär och får inspiration, men vad tror ni att affärerna säger när ett gäng giftaslystna kvinnor kommer indrällande...? Det kan vara värt att följa med bara av den anledningen!

• Darling1

Lemonpie:

Jag har åxå svårt att hålla koll på vilken signatur som hör ihop med vilken person! *skratt*

• Frangipani

Jag missade tyvärr träffen.. Fick besök över helgen.. Men ni verkar haft trevligt! Blir det träff på Panduro, eller är det jag som missuppfattar?

• Blivande officersfru

Jag tror faktiskt jag har koll på alla... *imponerad av mig själv*

Jag träffas gärna och går till stämpelfabriken! Hoppas iofs att det snart blir en kurs där oxå. Jag tycker inte Panduro vid Hansa hade ett bra utbud alls, troligtvis för att stämpelfabriken ligger så nära.

En lördag med efterföljande fika kanske?

/H

• Darling1

Vart ligger stämpelfabriken? har aldrig hört talas om den... *skratt* Ja en lördag med fika efter låter ju som en jättebra idé tycker jag!

• Soon to be

Hej!

Förslag på BT träff på Stämpelfabriken, Stora Nygatan, lördagen den 9:nde eller 16:de oktober. (har dom öppet på Lördagar? Tolin, du som bor nära kan inte du kika på öppetskylten så att vi inte står däer en lördag och bankar på en låst dörr )

Vad kul att så många var pigga på att hänga med!

• Tolin

Vi var där i lördags så de har säkert öppet på lördagar. Tror att vi var där vid 13-tiden så det stänger inte jättetidigt. Mannen var urschysst och provgjorde två olika kort med embossing, för att vi skulle kunna se skillnad mellan de olika stämplarna. Vet inte hur det är när man kommer många, men han var väldigt serviceminded mot oss. Perfekt för oss som inte är direkt pyssliga och kan behöva lite hjälp på traven.

• lemonpie

Den 9:e har jag lite ont om tid, jag är upptagen från klockan två (men vi hinner kanske innan dess?). Den 16:e tror jag att jag kan när som.
    Jag har så många lösryckta idéer till kort, så det ska verkligen bli skoj!

Blivande officersfru: något nytt om stämpelkursen?

• Blivande officersfru

Jag kan inte den 9:e alls, är och tävlar då. Men den 16:e kan jag!

Nope, har inte hört något om kursen...kanske ska ringa och fråga! De sade att de skulle skicka ut inbjudningar/info till de som anmält sig under hösten. Men man vet aldrig när folk tycker att det är höst...

Svar på tråden Träff i Malmö??