• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • Keri

Hallå! Nu har jag kommit hem från en helgresa till min gamla hemstad Linköping. Det blev kräftskiva och lite fika med gamla vänner.

Det var kul att träffa er och se att det finns riktiga människor bakom alla dessa nicks ;) Tror jag har koll på vem som är vem nu. Jättekul att träffas på stämpelfabriken! Även om det är långt kvar till ett bröllop så är det alltid kul att låta sig inspireras. Båda datumen passar mig bra.

• Darling1

Av de båda datumen så passar nog den 16 bäst för min del... misstänker att jag kommer vara i Kalmar den 9 pga av att lillebrossans sambo fyller år den helgen!

• Keri

Det verkar som att 16 är det datumet som passar de flesta?

• Soon to be

Ja, men då kör vi på det, tycker jag! Vad sägs om 12-snåret och fika efteråt?

• cmfs

Jag har aldrig varit pa en BT-traff med er ..men jag skulle se ifall det kanske var ok om man kom med denna gangen. Detta ar forsta gangen jag kanske kan komma eller kanske tom enda gangen jag kan komma. Jag ska namligen hem till sverige den 11 oktober och kommer stanna till den 26. Det hade varit jatte kul att kunna komma...

• Darling1

cmfs:

det är klart du får hänga med!!

• cmfs

Det hade verkligen varit roligt ifall jag kunde det...jag vet inte ifall jag kan stanna sa lange bara...vi ska ha en overrasknings fest for min mamma pa kvallen eller sen eftermiddag, och det ar mkt som behover fixas...men som sagt det hade varit jatte kul att kanske kunna komma en stund. For ni hade val bestammt den 16 oktober va?

• Soon to be

cmfs:

Ja, 16 oktober är bestämt och du är mer än välkommen!

• Blivande officersfru

Hallå tjejer!

Jag har pratat med en mkt trevlig man på stämpelfabriken idag! De kommer att hålla kurser på tisdagar och torsdagar under hösten mellan 18 och 21. Det kostar 250:-/pers.

MEN! Man kan själv boka en kurs på onsdagkvällar och då kostar det 1700:- och 8 personer är det bästa antalet, dvs 212:- per person.

Vad tycker ni? Är det ngt ni är intresserade av? Det hade varit himla kul om vi kunde gå tillsammans! Och man kan faktiskt göra julkort, grattiskort och sånt oxå... (till er som har ett tag kvar... ).

Jag hade tänkt gå kurs oavsett...men hör av er vad ni tycker!

Jag menar inte att vi ska avboka den 16:e nu alltså!

Kram, H

Svar på tråden Träff i Malmö??