Ni som gifter er den 7/8
Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna
Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna
GAAAAAH!!!! Har precis skrivit klart mitt lilla tal jag ska hålla för gubben vid middagen. *hjälp*...
BLir alldeles tjock i halsen när jag läser det för mig själv och ögonen tåras....
*pust*
Hur är det med möhippor?
Nån som hippats redan? Nån som absolut avböjer? Nån som inte tror det bli nåt? Nån som är nervös över det?
23 dagar kvar. nedräkningen har även börjat på våran sida här på BT
Var och beställde bröllopsresa nr 2 i dag
Thailand i januari.
Håller på å luskar lite om möhippan, jag vet att det blir nåt i alla fall! Förhoppningsvis god mat och mycket vin i goda vänners lag! Jag fyller år den 28/7, så då kanske det blir nåt... Det är ju inte många dagar kvar... & helgerna är redan uppbokade så.... :D
Jag blev hippad i lördags! Vi hade hur kul som helst!
Inte klokt att det bara är 23 dagar kvar.........
hoppas det blir en trevlig hippa....själv är jag rätt säker på att det ingen blir!!men men ....
Tre veckor kvar!
Det här känns konstigt: Jag drömmer (mar-)drömmar sen nån månad tillbaks, där jag träffar kända eller okända killar som på olika charmiga sätt visar sitt intresse. Samma tema har återkommit 9-10 gånger, men med olika "huvudrollsinnehavare" varje gång. I drömmen befinner jag mig på resa, i ett tåg, på en flygplats, på en strand, på en fest... alltid olika. Ibland faller jag för frestelsen, kysser killen och skäms oerhört, känslan kan sitta i när jag vaknar. Andra gånger är jag nyfiken men avvaktande eller bara stressad och värjer mig besvärat. Jag har inte berättat för min m2b om drömmarna, jag tror inte att han vill höra sånt. Någon som har nån tolkning?
Gripen: Vi gifter oss alltså samma dag? :)
Tänk, om tre veckor står man i köket och försöker ta sig igenom ett tårtbak (med alltför många medhjälpare)!! :)
Tiden som går så snabbt... Innan man hinner tänka "måste fixa ..." kommer vi vara där!!!
Igår hämtade jag min klänning och min blivande började nästan gråta när han såg den hänga där! Jag var tvungen att veckla ut släpet så det inte skulle bli skrykligt, då blev han så lycklig - jag kommer vara hans princessa trots allt!! :)
I morgon bitti skall vi träffa prästen. Det skall bli spännande.
Hoppas han tycker om vårat val av psalmer och bibel vers.
JIPPI!! I går blev jag hippad!!skit trevligt och alldeles underbart!!skoj så in i nordens hade jag!!