• Silje~

Ni som gifter er den 7/8

Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna

• Svar på tråden Ni som gifter er den 7/8
  • bimpan

Hallå!! Ska oxå gifta mej den 7/8
    GAHHHHHH det börjar närma sej....
    Vi har suttit med bordsplaceringen i _dagar_ usch vad svårt det är. Underkläderna är klara, var riktigt svårt att hitta nåt snyggt. Det blev tillslut bh och trosa (hipster inte string!!) och strumpebandshållare.

• Silverpinglan

I vilka städer skall ni andra gifta er?

Till stockholmarna: Kom på en kul grej som det är synd att ingen har gjort (jag kommer definitivt inte göra det), men det är att hyra ett flak på en lastbil och slänga upp så många bröllopsgäster som möjligt i den och sedan spela hög musik och åka runt i stan (som studenterna) och vråla "Fy f*n vad vi är bra, fy f*n vad vi är bra, för vi faktiskt gift oss, tralalala". En kul syn skulle det vara i alla fall...

• gryning

*pustar*

Jag sitter på jobbet och klämmer fast telefonluren mot axeln medan jag pysslar med framsidorna till festprogrammen. Det går bra! Bordsplaceringskorten är också klara.

Jag har köpt silverfärg och ska plocka lite stenar att dekorera med den, blir fint på borden. Märker hur jag saknat att "vara estetisk"... Förr hade jag alltid små projekt med gips, zernitlera, träbitar eller annat. Nu tar jag mig aldrig tid?

Hittade en sida på nätet om servettbrytning och föll handlöst för en variant som bildar ett hjärta.

Blommor beställda, ring hämtad, kläder betalda, transport ordnad. Till och med bordsplaceringen börjar falla på plats. Men däremot att portionsberäkna förrätt och efterrätt.. aah!!

Kommer ni att ha en massa snacks och godis?

• Dea

Vaknade till klockradion i morse...
    ..."Denna morgon, den sjunde juli"...

Sen började matrat gå i huvudet:

1 månad kvar, 1 månad kvar, 1 månad kvar....

Okej. Jag är besatt.
  • Snuttan aug -04

som jag skrev i en annan tråd

Vi konstaterade det i går. Jag fick fjärilar i amgen (trevliga sådana) och J fick handsvett. Vem är mest nervös?

• Silje~

Är inte ett dugg nervös...ÄN...

• Jisan

Jag borde vara mer nevös än jag är, men det kommer nog...har ni en to do lista att dela med er av?

• angela

som sagt bara en månad kvar!!Kan knappt fatta det!! Jobbar och försöker planera men måste erkänna att jobbet tar mesta orken just nu tyvärr!! Men det löser sig nog!! Gruvar lite för att börja med bordsplacering! Vill ju att alla ska bli nöjda och ha det trevligt med sina bordsgrannar!!
    Kram på er!!

• Silverpinglan

Vi har precis gjort klart bordsplaceringen och det gick ganska smidigt även om vi har folk från 5 olika länder... Det svåraste var när vi hade
    6 st kvar som inte passade så bra ihop och vi inte ville flytta på andra fyndiga placeringar.

Svar på tråden Ni som gifter er den 7/8