• Silje~

Ni som gifter er den 7/8

Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna

• Svar på tråden Ni som gifter er den 7/8
  • Kay

Känns så skönt, jag har inte börjat räknat dagar än.... Blir så stressad då.
    Tror att jag har det mesta inom kontroll faktiskt. Kvar att beställa är i så fall tårta och ev bukett. Står i valet och kvalet på att göra själv... Kay

• Sowi

Vi gifter oss också den 7 augusti. Men vi skall ha vigsel och allt på landet, utomhus. så det blir ingen kyrka för vår del. Jag hoppas på uppehåll när det gäller väder. det är mycke som är fixat för längesen, så som klänning och ringar, det gjorde vi i mars. Men vi har framförallt musiken och blommor kvar att fixa.
    Jag hittade denna sida för bara en kort ti d sedan och tycker att den är toppen med alla tips och tankar som man trots allt har. Lycka till alla.

• angela

På måndag är det bara 2 månader kvar!!Kan ni fatta!?? Känns som om det mesta är ordnat eller i alla fall inplanerat när det skall fixas!!Önskar att det kunde finnas ngn som "visste allt" som kunde ta sig tid att förhöra en om man verkligen tänkt på allt!! Det är min oro..att jag dagen innan ska komma på..men just ja, det har jag ju helt glömt!!!
    Nåväl..kan ju inte vara av vikt om man haft ett år på sig att komma på det men inte gjort det=)
    Sköt om er!!

• Snuttan aug -04

Vi hämtade ringen i fredags!!! Oh så tjusig. Hoppas dagarna ska gå fort till J sätter den på mitt finger men måste ju hinna planera oxå... så dagarna får inte bara försvinna

• Ingi

Nu är det två månader kvar!!!
    Har jobbat på solbrännan idag. Igår var jag ute och köpte tyg till dekorationerna med min blivande svärmor. Känns som det fortfarande är en massa som jag inte har kontroll över, men det börjar falla på plats!
    Kram på er!!!

• Silje~

Hej! Tänk bara 2 månader kvar UNDERBART!!!

Jag lämnade in ringarna för gravering och putsning av förlovningsringarna (känns tomt utan den)i fredags.
    Köpt skor till m2b i går, så nu är nog allt klart. m2b provade sin bröllopsutstyrsel i går och gud så snygg han var, jag började nästan gråta

Sen är det lite små fix kvar bara, typ köpa dukar ordna med ljus och dyligt.

JAG ÄR REDO

• angela

Handla med svärmor låter skoj!Önskar att jag hade någonr som vara engagerad i detta i hans eller min familj=(
    Nåväl, ska nog gå bra!!
    kram

• Gripen

Weeee..... :D:D:D

Två månader kvar. Snart så... det går fort. Sommaren går alltid fort...

Nån som anar en hippa i faggorna än?

• Silje~

Jo jag vet att den är i görningen (pga väninnebråk)
    Men jag hoppas att det reder upp sig tills det är dax.

• Sowi

Jag blev hippad i lördags. hur kul som helst. Är fortfarande så trött och mördbultad i hela kroppen, man har ju gott och spänt sig lite inför. man kan ju aldrig veta vad och när det ska hända.
    Jag fick sjunga in en skiva, sen sumobrottning, fick möta alla tjejerna, bäst av 3 och baka pizzor på en pizzeria. :D
    samtidigt är det skönt att det är över. Svensexan har också redan varit.
    Nu är det fokus på det som ännu inte är klart. Så som musiken för vigseln och lite annat smått och gott.
    fia

Svar på tråden Ni som gifter er den 7/8