Ni som gifter er den 7/8
Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna
Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna
Jag ska ha lotusblommor!
Gryning:
Ska skjuta upp mensen med p-piller. Men om du skall använda hormontabletter bör du kontakta barnmorska snarast, de har ofta sommarstängt eller fullbokat i veckor och det kan vara svårt att få en tid i sommar. Skynda!
Vad knepigt det är att göra bordsplaceringar!! Jag och fästmannen satt igår och skissade lite och det är superknepigt när folk är antingen i 23-25-års åldern eller i 58-62-års åldern. Tänker ni andra blanda hejvilt mellan åldrarna eller sätter ni gamla bredvid gamla i regel?
Silverpinglan, det känner jag igen, åldersgapet. Framför allt har vi fler killar i yngre gruppen och fler kvinnor i äldre, så vi måste blanda om vi ska ha pojke-flicka-placering.
Vi tänkte sätta partners mitt emot varandra, förutom dom förlovade.
Då får dom en annan man resp. kvinna till bordet.
Tror vi får ihop kvinna/man på varannan stol.
Någon som inte tänker sätta partners mitt emot varandra?
Man kanske ska sprida ut alla totalt?
Har några singlar som inte vill vara singlar. Tror de känner sig lite utpekade om alla andra sitter vid sin respektive. Med tanke på att det ändå är sånt fokus på parrelationer på bröllop.
Försöker snarare hitta ämnen för varje bordsända, som segling, motorcyklar, barn, programmering osv...
De som inte känner nån annan än sin repektive och oss, sätter vi ihop, så klart.
Vi har satt par bredvid varandra och blandat åldrar, förutom barnen som har ett eget bord.
Singlarna får sitta bredvid varandra.
Vi ska in till stan och kolla på frack till brudgummen i eftermiddag.
Ett tips, Grosshandlarn i Sikla har utförsäljning, Bra priser både på kavajer , kostymer och frack. Vet nu inte hur mycket dom har kvar, då jag såg detta för 1½ vecka sedan...
Man kan hyra frack och skjorta för 950 kr i Kista centrum, Rolands klädmode eller något sånt. Helt okej pris...