• Silje~

Ni som gifter er den 7/8

Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna

• Svar på tråden Ni som gifter er den 7/8
  • augusti -04

Silverpinglan!
    Fattade inte varför tipset med "Studentlastbilen" bara skulle gälla stockholmare? Så gör man ju i hela landet, eller hur?!? Fast att göra det i lilla Mariefred, där vi ska gifta oss känns lite meningslöst... :) Där brukar studenterna å andra sidan åka ånglok... Nej, vi promenerar våra 800 meter! :)

gryning!
    Vi ska ha Mn'M:s på bordet, som bordsdekoration och som godis mellan rätterna... :) Vi kommer säkert ha popcorn för det är lite av mitt kännetecken - har alltid med mig en påse när jag går på fest!

• gryning

Vilken kul idé att dekorera med godis! Synd att jag vet på förhand var dekorationerna skulle vara slut innan ens förrättstallrikarna burits ut...

Jag är inte nervös för själva vigseln, trots att jag ska sjunga solo. Jag är mer orolig för resten av dagen? Mest för att jag kommer att ha två pappor närvarande.

• Silverpinglan

augusti -04, OK! Hade ingen aning att man gjorde så utanför stockholm *lite insnöad*

Appropå oro, så är jag mest orolig för:
    1. Att bröllopsfotona inte blir så bra
    2. Att gästerna håller pinsamma tal
    3. Att gästerna blir för fulla
    4. Att någon får vin på klädseln när vi har nattvard i kyrkan i samband med
    vigseln.
    5. Att vi blir för trötta efter festen och man rasar i säng.

Har ni några andra bra listor på oroligheter?

• Dea

1. Att folk får tråkigt
    2. Att det regnar
    3. Att vi drar på oss en fet utgift vi inte räknat med.

• Jisan

Jag insåg precis att det inte alls är lång tid kvar nu! Hilfe, hjälp, help! Vart ska jag börja??? Ska ta mig samman å ringa runt å dubbelkolla idag..

• Gripen

Jag tycker att tiden nu går sååååååååååå långsamt...... Blääää........

Vill att det ska bli dagen innan då jag och min tärna är ensamma hemma hos hemme och vi ska myyyyyyyysaaaaaaaaa....

• Jisan

Dea, ska ni gifta er utomhus?

• murveln

JApp då var fotograf ordnad - egentligen bara bukett och dukar kvar!

Hoppas allt regn nu betyder fintväder sen? Det borde det ju statistiskt bli.

• Kay

Jag är också en 7/8:e! Är inte ett dugg nervös och räknar inte dagarna. Känns jätteskönt!

Svar på tråden Ni som gifter er den 7/8