Ni som gifter er den 7/8
Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna
Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna
Jag blev också hippad igår!!! :)
Verkligen blandade känslor dock, eftersom jag var i STORT behov av vår inplanerade lugna helg på Öland... Men i stället blev jag kidnappad och försökte hålla god min, men lyckades väl inte så bra hela dagen...
Vi hade fantastisk tur med vädret - blå himmel! Det blev picnic i parken, lazerdome (kom 3:a av 10), sålde gelehjärtan på Lilla Torg, fick håruppsättning på salong, sjöng in en skiva, "spa" på Hilton, middag på Vitors och avslutning på Schlagerbaren!!! :D Sen var alla helt slut och jag hade äntligen slappnat av och var på G! Men vi satt iaf och snackade tills gryningen! Kul att träffa kompisar som man inte sett på ett tag, men man kunde ju inte prata med varandra direkt... Nåja, vi ses ju om 3 veckor igen!!! :D
I dag träffade vi prästen. Vi är så nöjda med honom. Vad nervösa vi blev, m2b kom av sig helt vid ring växlingen.
Längtar till 7/8
Har oxå träffat prästen i helgen och gjort en genomkörare i teorin. Känns bra!
Jag blev också hippad ilördags, vi spelade minigolf, käkade god mat och drack gott. Superkul!!!!
Har gjort en tiara och ett halsband nu. Kolla om ni vill:
//f2.pg.photos.yahoo.com/ph/andreagmolin/album&.src=ph
gryning...
Jupp, om 7/8 är ditt datum också så....
Uaaahhaaaa.... jag längtaaaaaaaaaaaaaar!
Dea
Vad duktig du är! Var har du köpt stenarna till din tiara?
17 dagar kvar....... sjutton dagar!!!!!
s-j-u-t-t-o-o-o-o-n d-a-g-a-a-a-a-r k-v-a-a-a-r!!!!!!!
oh my....
GAHHH har en del kvar att göra!
Uuuuwwwaaaaaaaaaa! Är det verkligen bara sjutton dagar kvar?!?!?! Har inte räknat dagarna på ett tag men - herregud!!! NU blev jag nervös! Hur är det med era nerver? Någon som har tips på hur man kan "koppla" av?