• Silje~

Ni som gifter er den 7/8

Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna

• Svar på tråden Ni som gifter er den 7/8
  • murveln

Så kul det låter! Jag får göra som soontobeeMRS och ge mig på lägenheten. Det har varit köp-stopp länge nu!

• Kay

Jag känner mig inte nervös inför nästa lördag men jag har fått ryckningar i ena ögonlocket de senaste två veckorna. Så brukar jag få när det är lite stressigt på jobbet bl a. Jag försöker att ta det lugnt nu de sista dagarna eftersom att jag känner att jag undermedvetet stressar upp mig över saker.

• soontobeeMRS

Kay! Vad roligt att du säger det!! Jag har i en och en halv vecka ungefär haft ryckningar under ögat!!! Myyyyycckkket irreterande! Skönt att höra att man int eär ensam om såna här knäpp-heter...

• angela

oj oj vad jag börjar bli nervös nu!!kan inte fatta att det bara är 1 vecka kvar...

• Silje~

8 Dagar kavar...

I torsdags fick jag prov make up, guuuuud vad snyggt det blev.

Längtar tills på lördag.....

• Gripen

Jaaa ni, tjejer... Nästa lördag är det vår tur....

Tänk om PRICK en vecka... Då är det vi som görs iordning och blir vackra.

• Silverpinglan

Åhhh, jag längtar så mycket!!
    Vi har ett par amerikanska gäster som är här för bröllopet och ville ge oss sin bröllopspresent igår (de ska till Göteborg en sväng innan bröllopet) och det var en fin vas + ganska mycket pengar till bröllopsresan. Jag kände mig plötsligt väldigt generad, är ju inte van att få SÅ fina presenter.

Allt utom håret är nu fixat!!

• Kay

Vad har ni tjejer kvar nu att göra i veckan?

Så här ser min sista vecka ut:

Måndag: Jobba
    Tisdag: Ledig, Städa huset och prästen gör besök, hämta extra kyl som vi ska låna från en kompis sommarstuga
    Onsdag: Jobba Efter jobbet har jag tid för ögonbrynsplockning och färgning.
    Torsdag: Jobba
    Fredag: Köpa blommor på Hötorget och göra bukett under kvällen, hämta tallrikar/bestick och duka borden och göra bordsdekorationerna, dekorera blombågen i trädgården (vi ska gifta oss ute i trädgården och har satt upp en blombåge som får agera altare)

Känns som jag glömmer nåt......

• Ingi

En vecka!!!
    Vid den här tiden om en vecka står vi i kyrkan och säger ja till varandra! (Vår vigsel är redan 12.30). Jag tror vi har allt under kontroll, utom att jag plötsligt blev förkyld igår och fick hög feber. Men det var tur att det kom nu, så hinner det gå över till nästa helg.

Svar på tråden Ni som gifter er den 7/8