Ni som gifter er den 7/8
Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna
Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna
Ja, regnplaner behövs... Vi ska ju själva dricka champagne i Lottenlund, hoppas vi!
Tältet hade vi inte tänkt ha från början, men eftersom svärfar fyller 50 veckan innan så låter han tältet stå kvar! Vi ska ju ha grillkväll på fredagen och brunch på söndagen i hans trädgård, så det känns tryggt iaf!
Det värsta med vädret är att om det nu slår om till vanlig augustivärme (närmre 30) så kommer man inte vara aklimatiserd till detta och därmed svettas ihjäl i den tjocka klänningen... Absolut torr över hela kroppen?!?!? :)
Iiiiiiiiiiiiiihhhhhhh jag börjar bli sååååååååå nervös!! Men - gu´så kul det ska bli! Satt hemma på sängen och provade vigselring som min blivande hade hämtat ut utan att jag visste det!! Den är så vacker! Och i helgen provade jag klänningen som börjar ta form! Äntligen får man leva ut sina prinsess drömmar!
Jag kunde inte somna igår. Preciiiiiis innan jag skulle somna viskar min sambo i mitt öra: "snart är det dags..."
Magen pirrade som sjutton. För första gången blev jag sååå nervös. Helt otroligt vilka känslor som virvlar upp bara man TÄNKER på det..... helt galet!
Jag har börjat med en 2 do lista, vad jag ska fixa vad min blivande ska fixa å vad vi ska fixa gemensamt..
Ska pilla med programmen imorgonkväll, är ni klara? Hur ser era ut? Hur kommer ni att sätta ihop bladen? Häfta? sätta band?
Tror att jag ska sy en liten raksöm längs "ryggen"... vet inte måste prova.
soontobeeMRS
Innan jag fattade att du svarade på föregående inlägg så satt jag och undrade om det var din egen rygg som behövde lite mer stöd och sys upp.... :)
Jisan
Vårt festprogram är stående A4 och vi kommer använda vanlig häftapparat!
Vigselprogrammet har vi inte bestämt än...
Jag börjar tröttna på att vänta, vill gifta mig nu!! Vill byta namn nu!! Vill ha fest nu!!
Jag sydde upp klänningen i förrgår, och passade jag på att prova allt tillsammans (och fick komplimanger från svärmor och svägerskan), och ego som jag är vill jag inte att allt det här ska ta slut!
Augusti-04: Skulle absolut behövas!!! Läste själv nu och det såg ju rikigt roligt ut!
Ja, ibland är man snabb...
Såg ju själv att jag har ju skrivit att vi ska ha stående A4. Eh, nej, festprogrammen ska inte stå på borden. :)
De är alltså i A4-format som är vikta på mitten på längden. :)