• Silje~

Ni som gifter er den 7/8

Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna

• Svar på tråden Ni som gifter er den 7/8
  • Silverpinglan

Man kan hyra frack och skjorta för 950 kr i Kista centrum, Rolands klädmode eller något sånt. Helt okej pris...

• augusti -04

augusti-04:s M2B här. Lånar hennes nick lite. Vi har valt att inte sätta paren brevid eller mitt emot varandra, utom de som är förlovade för de skall enligt traditionen sitta brevid varandra,de som är gifta skall inte göra det.Jag tycker att om man sätter alla paren mitt emot varandra så finns risken att man väljer den lätta vägen och pratar med den man känner som innan. Jag tycker att om man ändå är på ett bröllop kan man väl passa på att lära känna lite nytt folk. Vi blandar hej vilt fast med lite tanke. Vi försöker placera folk som vi tror ska fungera ihop, sen om den ene är 25 och den andra 70 så får det bli så. Det är ju inte ålder som sätter gränser för om man kan ha något gemensamt utan hur man är som person.

Fast jag håller med om att det är svårt. Vi har hållit på med bordsplaceringen sen vi bestämde vilka vi skulle bjuda på bröllopet.
    Nu så verkar vi dock ha hittat en som vi tror på. Bara hoppas att inte fler av våra vänner förlovar sig, så vi slipper göra fler ändringar :)

• Dea

hehehe, det blev fracken han hade hemma, som han ropat in på auktion för 50:-
    Men vi köpte vitvaror till den.

• Gripen

Dea, vaddå, ska han ha ett kylskåp som corsage?? :D:D:D

*skojar bara*

Huaaaaa.... Idag beställde jag brudbuketten. Trollhassel, cremefärgade rosor, riddarsporre, murgröna och björngräs. De kommer att bli så fint så fint.

Det är bara SJUUUUUUU veckor kvar from idag... *pirrar i hela kroppen*

• Dea

Låter fint, Gripen!
    Vad kul, Silje!

• Ingi

Sju veckor,ja!!! Vi ska dessutom flytta om en vecka, som om det inte var nog med förberedelser till bröllopet!!.. Nu har jag sytt fast en liten blå tygros på min strumpebandshållare, så jag har "något blått". Trodde inte jag var skrockfull, men jag var bara tvungen..

• Dea

Hihi! Nu kom underkläderna på posten! Och folk ringer och tackar ja.
    Nu är det faktiskt riktigt roligt. Budget och jaga festlokal och bestämma vilka vi inte kan bjuda var inte lika kul. Men nu!

Svar på tråden Ni som gifter er den 7/8