Ni som gifter er den 7/8
Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna
Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna
Gud vad skönt att få möhippan och svensexan avklarade 2 månader innan!
Jag önskar också att jag skulle få min nu.
Mina väninnor undrar hur dom ska få tid till att hippa mig, då jag är helt uppbokad med en massa saker+ att jag jobbar varannan helg.
Idag har jag inhandlat engångskameror, body lotion som ska ha glans och vattenfast mascara. Dessutom har jag gått runt i mina skor här hemma. De är sköna, men klämmer lite efter någon timme.. Det är bara att fortsätta gå... Jag har också börjat göra omslagen till festprogrammen! Inatt var det förresten min m2b som drömde förvirrade bröllopsdrömmar. Skönt att inte vara ensam om det!
hej hej tjejer...ja nu börjar det närma sig och jag börjar även att känna mig lite smått stressad!!Men mest över att jag inte vet om jag glömt ngnt.
Åker ni någonstans efteråt??
Vi åker till Gotland måndagen efter. Vi blir borta i en vecka, sedan i januari blir det Thailand 2 veckor.
Jag är kolugn. Allt viktigt är avklarat.
Vigsel
Hindersprövning
Middag
Inbjudningar
Resten är bara bonus.
Vad kul att vi är så många!! Jag gifter mig också den 7 augusti i centrala Stockholm (kyrkligt) och ska skicka ut inbjudningskorten i nästa vecka. Ni andra verkar ha planerat Era bröllop länge, vi bestämnde oss för att gifta oss för bara några veckor sedan
Kollar runt på klänningar och blombuketter och blir smått förbannad över alla överpriser branschen försöker ta. Lyckligtvis betalar min far det mesta, men känns ju fel att dubbelt så mycket som något är värt
Välkommen i gänget, silverpinglan!
Tack Dea!!
Hur har ni löst det med musik på festen? Har ni DJ och i så fall kan man be DJ'n skaffa en massa skivor eller låna ut en massa till honom/henne? Jag vill ju inte gärna att en DJ bara kör sin stil.
Eller har någon av Er hyrt ett band?
vad är eran kostnad för musik?
/Nyfiken
Vi skall ha 2 trubadurer. Som tur är är dom mina vänner och dom bjuder på denna spelning
Vi hyr ett coverband, det kostar 6000:-