Ni som gifter er den 7/8
Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna
Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna
Nästan samma datum som er brudar har min syster - 8. augusti ringer klockorna för henne. Som syster är det jättespännande. Måste säga att jag nog är minst lika nervös som syrran - vi är ju sådana där pseudo-tvillingar (födda med mindre mellanrum än 1½år.)..så det kanske är det. Och att det är lillasystern gör det hela lite mer nervöst.
Ska springa ärenden åt henne under den här och nästa veckan..köpa dittan och dattan, så jag undrar hur jag ska få tid att sova emellan Men det är underbart - skulle kunna jobba med sådant här. tror mig ha en naturlig fallenhet för allt som har med planering att göra.
9 dagar kvar...
Vi har bara ett barn på vårt bröllop och det är vår egen. Alla andra gäster som har barn har självmant valt att lämna ungarna hemma vilket jag tycker är såååååååååå sköööööööönt. :)
I morgon ska jag på en kompis bröllop. Skojade med henne att jag skulle ta med ett anteckningsblock och anteckna alla fel så att jag slapp göra dem... Hon bara flinade och pekade finger åt mig. :D:D:D
Vi kommer att ha två ettåringar, och så näbbarna på sju och tio, med på bröllopet. Vi bjöd även ett par treåringar men de stannar hemma.
Vi vill ha dem med, de är också våra närmaste, fastän de är så unga.
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT vad jag är nervös nu!! Undra vad det är som man är så nervös för - är det att tabba sig, eller är det för att man är orolig att alla inte kommer ha kul, eller - bara en salig blandning av allt???? Pirrar galet i magen i allafall!!
soontobeeMRS
*skratt* :D
Jag har också undrat VAD det är man är nervös för. Jag är nog inte nervös utan mer exalterad och förväntansfull inför en av de största dagarna i mitt liv.
Men nog fasen börjar det pirra!!! :)
Det dumma är att jag blir deppigare och deppigare. Vill inte att förväntan och planeringen ska ta slut.
Gripen: kul att jag fick dig att skratta!
Dea: Det där känner jag verkligen igen! Vaaaaaaaaaad ska man göra hela dagarna?? Kan absolut tänka mig att man kan bli deprimerad efter sitt bröllop. Ja, ja... man lär ju inte vilja sluta hänga på BT i alla fall, det har ju blivit beroende framkallande!
Jag vet vad jag kommer att göra dagarna efter. Vi flyttar på fredagen efter bröllopet så vårt bröllop har tom hamnat lite i skymundan emellanåt.
Så vi har MASSOR mer att planera. :D:D:D
För sen när vi har flyttat (byter ort) så kommer vi att börja leta hus så jag får fortsätta planera och förändra mitt liv i massor med månader till....
Åhhhhhhhhh lyllos dig Gripen! Jag får väl planera renovering av lägenheten eller nåt så att jag har att göra!! Lycka till med allt!!