Träff?
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
Instämmer helt med dem som var där!! Jätte trevligt och kul med likasinnade och massa skratt blev det också.
Vi ses och hörs.
Kram Fia
Ja, det var verkligen jättetrevligt att träffas igår! Ser fram emot fler träffar!!!
Jill
Jag hade oxå hur trevligt som helst! Hoppas att alla fortfarande är med på middagen. Jag återkommer senare med vägbeskrivning och så vidare...
Ja, det skall bli hur kul som allra helst med middag. Den dagen kommer gå i bröllopens tecken, vi skall titta på 2 byggdegårdar på dagen. Vi får se om det kan vara nått, det känns inte helt rätt men jag ger det försök.
Jag missade tyvärr träffen eftersom jag kom hem från en weekendresa den dagen. Men är gärna med på annat som sagt.
Jag ser också fram emot middagen. Ska, som sagt, försöka fixa fram lite inbjudningspapper etc. tills dess. Ni kanske kan hjälpa oss att välja rätt?
Kunde ju inte komma i söndags det låter verkligen som man missat en toppen dag. Vad är det för middag alla pratar om???
Också nyfiken på vad det är för middag som ni pratar om.
Hmmmm, fortfarande nyfiken!
Middag!! Mat är alltid gott Restaurang istället för fik? Sådan träff??
Också nyfiken