• lyckligast

Träff?

Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!

• Svar på tråden Träff?
  • SOFFI PROPP

Instämmer helt med dem som var där!! Jätte trevligt och kul med likasinnade och massa skratt blev det också.

Vi ses och hörs.

Kram Fia

• Jill

Ja, det var verkligen jättetrevligt att träffas igår! Ser fram emot fler träffar!!!

Jill

• lyckligast

Jag hade oxå hur trevligt som helst! Hoppas att alla fortfarande är med på middagen. Jag återkommer senare med vägbeskrivning och så vidare...

• erica11

Ja, det skall bli hur kul som allra helst med middag. Den dagen kommer gå i bröllopens tecken, vi skall titta på 2 byggdegårdar på dagen. Vi får se om det kan vara nått, det känns inte helt rätt men jag ger det försök.

• jesslin*fru*

Jag missade tyvärr träffen eftersom jag kom hem från en weekendresa den dagen. Men är gärna med på annat som sagt.

• Isabella

Jag ser också fram emot middagen. Ska, som sagt, försöka fixa fram lite inbjudningspapper etc. tills dess. Ni kanske kan hjälpa oss att välja rätt?

• Miss W

Kunde ju inte komma i söndags det låter verkligen som man missat en toppen dag. Vad är det för middag alla pratar om???

• jesslin*fru*

Också nyfiken på vad det är för middag som ni pratar om.

• Miss W

Hmmmm, fortfarande nyfiken!

• ia04

Middag!! Mat är alltid gott Restaurang istället för fik? Sådan träff??

Också nyfiken

Svar på tråden Träff?