Träff?
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
För att få lite koll på vilka som kommer den 5/12 så har jag sammanställt en liten lista. Jag hoppas verkligen inte jag har missat nån nu, hojta till i såfall. Några av er har inte lämnat definitivt besked än.
Saris
ia04
jesslin*fru*
Linelus
Majsan80
Mitra
Brud i Maj
Astro Traveler
Miss W
Bonzan
och så jag förstås...
Kram till er alla!
Hmmn, jag väntar ju på mail för den 5:e.
Snurrig. det gör jag ju inte alls. Väntar på ett mail om den 30:e. Jag kommer. Var det klockan 19?
Jag kommer också!
Kl. 19.00, Strix 5dec
Förresten, var på Drottninggatan?
Här Maria!!
Hej! Nu fick jag tips av Bonnie (Bonzan) att ni skulle ha träff. Jag vill också följa med! Hoppas det går bra!
Hejsan, har inte hört av mig på ett tag men jag kommer givetvis!
/Saris
Phu... Nu har jag läst igenom hela tråden för att förstå sammanhanget. För er som inte hinner/orkar läsa hela så kan jag berätta lite. En grupp på ca 20 personer var på Gunnarssons och fikade den 16/11 tror jag det var. De hade jättetrevligt verkar det som! De skulle nu träffas hemma hos en av tjejerna och äta middag. Men några av oss missade ju den träffen och skulle vilja träffas vi också. Av naturliga skäl så kan vi ju inte komma för många hem till henne så nu kom någon klok på förslaget att vi som inte var på den träffen skulle äta middag. Och på den vägen är det...
Är det Majsan80 som skulle fixa bord? Hur många blir vi då?
Kanon med en sammanställning!!! Just nu tror jag vi är 12 st och Majsan80 erbjöd sig i ett tidigare inlägg att boka bordet. Det är nog ingen fara på taket än, det är ju 1,5 vecka kvar. Det ska bli så jätteroligt att träffa er tjejer!!
/Anna