• lyckligast

Träff?

Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!

• Svar på tråden Träff?
  • ia04

Det står att de har:
    Crossover
    Franskt
    Medelhavet
    Vad tror du Majsan80, finns det bord på Strix för ca 10? Man kanske måste boka om man blir så många och om det dessutom är fredag?! Har du lust att boka i så fall Du som känner personalen Vad säger ni andra, runt 18-19??

• r.a.b

Det låter bra med Strix och jag kan efter 19 så man hinner hem efter jobbet. Ska bara dubbelkolla med gubben.

• jesslin*fru*

Majsan80!
    Såg att du skrivit var strix ligger.
    Så nu behöver man ju inte fråga.

• Miss W

Ja missade också förra bt-träffen(fick jobb), så jag hoppas att jag kan detta datumet, tror jag kan ska kolla upp mitt schema när jag kommer hem. See ya

• Bonzan

jag vill oxå hänga på, när, var och hur?

• ia04

Verkar som vi blir runt 10 st den 5/12 kl 19,00 på Strix, Drottninggatan.
    Mer än så är inte sagt...vad jag vet

• ia04

Kul!
    Något sådant har vi nog inte tagit tag i Det verkar som ca 10 st har skrivit att de är intresserade.
    Jag föreslog att Majsan80 skulle boka bord eftersom hon kände personalen....
    Ska vi maila och planera istället eller ska vi bara boka bord i namnet BT för ca 10 och ses där??

• Bonzan

Det kvittar nog vilket som... tänkte bara att man kunde maila och säga vilka som kommer så några inte står där med ett bord för tio så kommer bara fem!
    Jag kommer iaf!

Svar på tråden Träff?