Träff?
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
Gud vad roligt med en BT-träff, men jag vet inte om jag vågar??? Känns lite pinsamt....
Vad ligger ålderssnittet på ca, så jag inte känner mig ung och utanför (är 23 år)?
Vart ligger Gunnarsson?
Jag är 25.
Gunnarssons ligger på Götg 92, vid Skanstulls t-bana (bakre uppgången)
Kom du! Vågar jag, så vågar du!
Jag fick tips av Gerami att komma. Om det är ok, så kommer jag också Är 23...
Jag är 25! Men jag tycker själv att alla i alla åldrar är välkomna.
Oj, bara tanken på en träff får hjärtat att hppa ut från dess plats....
Hur ska vi veta vilka som är BT-tjejer, så man inte går och "sätter" sig och minglar med helt andra personer (skulle vara pinsamt)....ska ni ha någon affisch med texten BT-träff på? hahaha
Jag kan tyvärr inte komma! Jag ska på födelsedagsmiddag hos min pojkväns föräldrar.
Vi verkar vara strax under 20 tjejer som skrivit här att de vill komma, om jag inte räknat fel, är ju litet trött. Kanske en och annan blivande make också? Och en liten bebis! Blir nog hur trevligt som helst. Och för er som inte sett det; vi träffas utanför, den som kommer först får stå där och vifta med nån bröllopstidning, ingen risk att man missar det väl?!
vad betyder BT??
BröllopsTorget!
Oj ja just det gud vad dum jag känner mig nu!!! är lite sömnig men kan ej sova :)
Är ny här på bröllopstorget så jag hänger inte med riktigt i snaket sorry!!