• lyckligast

Träff?

Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!

• Svar på tråden Träff?
  • Benja

Vad kul med en träff - jag har heller aldrig varit förut. Är det 15.30 den 16/11 som gäller fortfarande?

I sånt fall kan ni även räkna med mig.

• lyckligast

Ja! 16/11 15:30 på Gunnarssons på söder. Undrar lite hur vi ska känna igen varandra?!

• SOFFI PROPP

Kul med träff. Funderar på att haka på. Gifter mig 040703.

• Jill

Vi kan väl träffas utanför 15.30. Jag kommer att stå där då, har långt mörkbrunt hår med breda, ljusa slingor i, går inte att missa! :) Kommer man senare så är det väl bara att kolla efter tjejer med bröllopstidningar, jag kommer iaf att ha med mig för att kolla vad ni tycker om en del saker. På så sätt borde vi väl hitta varandra?

• Majsan80

Låter bra!
    Om jag inte är på kryssning då så tittar jag förbi. Jag tar oxå med mig tidningar så ni känner igen mig.

• lyckligast

flyttar upp...så att fler kan se inlägget.

• Jag

Här har ni en till som gärna hänger på! Har inte heller varit på någon träff förut. Vårt datum är 5/6-04. Jag rycker med mig en tidning eller två jag med!

• lyckligast

Jag!

Vad roligt! Vi gifter oss samma dag! Kul att höra lite om hur ni planerar och så...

• erica11

Detta låter jätte kul! Jag hakar gärna på.

Svar på tråden Träff?