Träff?
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
Jag kanske också dyker upp. Har inte heller varit på någon BT-träff förut. Är det fortfarande Gunnarssons, kl. 15.30, som gäller?
Vi kommer ha ett lagom stort bröllop. 55 vuxna och 18 barn (stora och små) samt 16 kompisar till som kommer till festen efteråt.
Visst är det 15:30 som gäller... Jag kommer med bröllopstidningar i högsta hugg! Är det nån som tar med inbjudningskort eller så, vi kanske kan bolla idéer??
Suck, jag kan inte komma. Måste visa min lgh(håller på att byta bort min lgh). Hoppas det blir snart igen....
Kramar/Mig
Hejsan!
Är det några mera gubbar än min som ska med i eftermiddag?
Oj...det verkar som om vi kommer bli ett tjugotal tjejer och en man. Undrar om vi får plats?! =)
Ville bara säga att jag tyckte att det var jättetrevligt igår. Det är så himla skönt att träffa tjejer i samma situation, som inte suckar eller himlar med ögonen åt alla fåniga funderingar. Härlig känsla!
Vi ses och hörs!!
Låter super. Jag har heller aldrig varit med på någon BT-träff. Om det är söndag som passar bäst så kan jag nu på söndag
Hej igen
Förlåt, missade visst datumet Ja, ja det är väl så när man är lite ny här.... men om någon skulle vilja träffas och fika igen någon dag så hänger jag gärna på
Hejsan!
Ja, det var jätte trevligt att träffas igår. Hela min dag idag har gått i bröllopens tecken. Fortfarande letandes efter lokal. Har nu börjat scanna av vatten alternativen (fniss).
Erica
ia04
Missade oxå datumet i söndags, då jag fick ställa in för min del. Hakar gärna på en fika en annan gång....