Träff?
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
Hej!
Här är eventuellt en till som gärna hänger på den 5/12. Jag har aldrig varit på någon träff så det skulle vara skitkul, känner heller inte så många i sthlm och det är ju alltid kul med nya vänner.
Ska bara kolla med sambon så vi inte har något annat bokat.
Kram!
Va roligt!
Då verkar det som vi kanske blir ett par stycken
Var?! Alltid lika svårt. Pub? Restaurang? City, kungsholmen, söder??
Någon som har något tips eller önskemål??
Kram
Jag följer gärna med! Missade träffen på Gunnarssons
Min blivande jobbar hela helgen så det skulle vara perfekt, om ni vill ha med mig vill säga...
Jag får nog lägga in ett förslag på Strix, där min blivande jobbar Det är en mindre, jättemysig restaurang med bra mat och vin. Inte för dyrt heller... Den ligger på Drottninggatan så det är centralt.
Hej!
Har heller aldrig varit på någon BT-träff. Får man hänga med?
Gifter mig aug-04
Jag vill också följa med. Jag har heller aldrig varit på en BT-träff.
Min dator har varit trasig hemma så jag missade träffen. :( Sitter i skolan nu. Men det kanske fixar sig så jag kan komma den 5 dec. *Hoppas*
Gärna söder.
Finns en pärla om vi ska äta, restaurang kamarina.
Vad kul. Blir det Strix eller. Och vilken tid? Jag kan efter 19.00.
Kramis
Strix tycker jag var ett bra förslag, centralt och bra...
Vart ligger strix och vad har de för mat??
Frågvisa jag.