Träff?
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
Grattis till dig med Ja om det är ok för det vore kul att träffa andra blivande
Har ni träffats förut eller är det första gången?? I alla fall är det här första gången för mig, och det kan kännas ganska pirrigt om alla känner varandra och själv är man lite utanför..
Åh nej, jag kan inte den 16/11! Är i Istanbul då.
Ha det så trevligt alla ni andra och berätta hur det gick.
Om någon annan inte kan den 16/11 eller har lust att träffas ngn annan dag - hojta gärna till. Jag skulle t ex kunna helgen efter, den 23/11.
Kramis
Saris
nanela - Jag har inte varit på någon BT-träff tidigare. Har fått uppfattningen här i tråden att det är likadant för de flesta andra också. Kan inte bli annat än kul!
nanela
Det är ingen risk att man känner sig utanför, tror jag eftersom det verkar bli rätt många, å många å tjattra med....
PS, det är första gången för mig med med en BT träff, e åsså lite pirrig,
Första gången för mig med....dvs om jag vågar ta mig dit, hehe, kommer säkert se ut som en tomat....
ska bli kul...
Mizz_
då kommer vi bådda att se rätt så lika ut hehehe... Men då kommer jag då, kommer bli jätte kul.
Nanela,
vad bra, då är vi två röda tomater....
Fler kanske???
Vi ses ....
Hej!
Jag kommer gärna, ska gifta mig den 14 februari och är mitt uppe i all planering!
Är 77:a förresten.. om nån undrar
Ni som kommer, ska ni ha stort eller litet bröllop?
Stort stort....mer kan jag inte säga