• lyckligast

Träff?

Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!

• Svar på tråden Träff?
  • nanela

Grattis till dig med Ja om det är ok för det vore kul att träffa andra blivande

• nanela

Har ni träffats förut eller är det första gången?? I alla fall är det här första gången för mig, och det kan kännas ganska pirrigt om alla känner varandra och själv är man lite utanför..

• saris

Åh nej, jag kan inte den 16/11! Är i Istanbul då.

Ha det så trevligt alla ni andra och berätta hur det gick.

Om någon annan inte kan den 16/11 eller har lust att träffas ngn annan dag - hojta gärna till. Jag skulle t ex kunna helgen efter, den 23/11.

Kramis

Saris

• Jill

nanela - Jag har inte varit på någon BT-träff tidigare. Har fått uppfattningen här i tråden att det är likadant för de flesta andra också. Kan inte bli annat än kul!

• Miss W

nanela
    Det är ingen risk att man känner sig utanför, tror jag eftersom det verkar bli rätt många, å många å tjattra med....
    PS, det är första gången för mig med med en BT träff, e åsså lite pirrig,

• Mizz_

Första gången för mig med....dvs om jag vågar ta mig dit, hehe, kommer säkert se ut som en tomat....

ska bli kul...

• nanela

Mizz_
    då kommer vi bådda att se rätt så lika ut hehehe... Men då kommer jag då, kommer bli jätte kul.

• Mizz_

Nanela,

vad bra, då är vi två röda tomater....

Fler kanske???

Vi ses ....

• morzan

Hej!

Jag kommer gärna, ska gifta mig den 14 februari och är mitt uppe i all planering!
    Är 77:a förresten.. om nån undrar

Ni som kommer, ska ni ha stort eller litet bröllop?

• Mizz_

Stort stort....mer kan jag inte säga

Svar på tråden Träff?