Träff?
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
Jag hänger gärna oxså gärna med om jag inte jobbar :)
det skulle vara jätte roligt och framför allt nyttigt att träffas, tror jag. är det bestämt nu? var och när i såna fall!? Jag bor i sthlms innerstan.
Gunnarssons ligger på Götgatan 92 för dig som undrar. Jättegott fika!!! Om man nu inte håller strikt diet.. ;)
lyckligast - gifter mig 22/5 -04, själv då?
kan man ta med sig sin blivande eller är det bara tjejer som gäller?
Ingen aning? Jag kommer nog själv, hade jag tänkt. Har som sagt (skrivet) inte varit på någon träff tidigare.
...så jag vet inte hur det brukar vara. Ursäkta strulet, kan man skylla på katten??
Jag hade nog också tänkt att komma själv. Det känns som om det blir lite mer avslappnat så. Men, är det så att någon gärna vill ta med sig sin blivande så gör det inte mig något. Jag tror dock att min kille får en lagom dos "bröllopssnack" med mig varje dag ändå, så han står nog över.
Jill,
Gifter mig den 5 juni!
flyttar upp...
Jag kommer själv, min kärestas öron blöder för tillfället, tror inte han orkar höra mer. hihihi
Har heller aldrig varit på Bt-träff....
31/7-04 är vårt datum...