• lyckligast

Träff?

Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!

• Svar på tråden Träff?
  • jesslin*fru*

Fortfarnde nyfiken.

• lyckligast

Vi som träffadesi söndags ska ha en liten "tjejmiddag/brudmiddag" hos mig, där vi tänkte dricka lite vin, äta gott och snacka lite mer. Tiden rann nämligen bara iväg för oss när vi sågs sist eftersom vi hade så trevligt. Kan tyvärr inte bjuda hem hur många som helst, men eftersom Miss W och Jesslin*fru* verkar så nyfikna så kan ni ju ge mig era mailadresser så kan jag ge lite närmare info, i fall ni tycker att det verkar skoj.

• saris

Åh, känns som man har missat massor... Kom precis hem från Istanbul. Lyckligast, förstår att du inte kan bjuda hem alla. Men om du får återbud får du gärna maila lilla mig också: sara@blomgrens.nu

Annars är jag gärna med på middag med er som "blir över" - ia04 -
    när, var, hur?

kramis

• lyckligast

Kanske ska passa på att meddela er datumet redan nu, eftersom ni inte var med. Det kan ju vara så att ni redan nu vet att ni inte kan. Vi hittade nämligen bara en dag när alla kunde, så det blev söndagen den 30 november. Jag står för maten om ni andra tar med vin.

• jesslin*fru*

Lyckligast!
    Var är det nånstans? Så jag evt hur långt jag måste åka.

• ia04

Jag förstår också att det blir tufft med hur många som helst på middag, det räcker nog med bröllopet säg behövs ingen genrep med mat för 100 ;-D
    Skämt och sido så håller jag med dig saris, vi måste ju hitta på nåt. Gå ut å äta, dricka lite vin och prata av oss. Kanske några som har lust helgen runt den 5-7/12 eller en öl/vin efter jobbet någon kväll veckan efter?
    Kram ia

• jesslin*fru*

ia04!
    Jag kan enbart den 5/12 i så fall. För den 6:e ska jag se Broder Daniel!!! =)
    Och den 7/12 ska vi gå på julmarknad.

• Linelus

Vad kul det verkar! Jag skulle gärna följa med den 5/12, ska bara se att jag kan då! Var?

Svar på tråden Träff?