• lyckligast

Träff?

Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!

• Svar på tråden Träff?
  • jesslin*fru*

lyckligast!
    Hur blir det på söndag? Väntar på svar ännu.

• Maria-79

Ja, superskoj ska det bli! Uppdatering:
    Saris
    ia04
    jesslin*fru*
    Linelus
    Majsan80
    Mitra
    Brud i Maj
    Astro Traveler
    Miss W
    Bonzan
    r.a.b
    Maria -79

• lyckligast

JO! Det blir absolut av! Jag ska skriva imorgon mer detaljer. Visste inte riktigt om ni fortfarande ville eftersom ni bokat in den här middagen på restaurang. Det vore jättekul om ni också kunde komma! Men, som sagt, jag ska maila ut lite mer info imorgon. Men, söndag är det i alla fall!

• mitra

Mitra här!

Jag har fått förhinder den 5:e dec, så jag kan inte följa med Har fått ett nytt jobb som jag börjar på på måndag, och de bjuder på välkomst/introduktionsmiddag den fredagen och det känns inte som om jag kan tacka nej till det.
    Jag är jätteledsen för detta, ville verkligen va med. Hoppas ni får så trevligt så det blir fler gånger, då kan man kanske hänga med då?

Kram på er!

• jesslin*fru*

Ja, ikväll ses vi. DEt ska bli kul.

• Linelus

Ehh hej! Nu är jag lite förvirrad? Vissa pratar om att träffas idag men jag trodde att vi skulle träffas den 5/12.... eller? Eller är det två träffar på gång? Jag läste igenom hela tråden för säkerhets skull så jag vet att jag skrivit att jag ville komma den 5:e men var kom den 30:e ifrån? ha ha ha ja jag brukar ju vara lite förvirrad så jag kanske har missat något? Ja, om ni fortfarande ska träffas den 5;e så hakar jag gärna på! (Är 27 år)

• Miss W

Jag kommer inte den 5 dec. Måste dessvärre jobba

• Maria-79

Linelus: ja... jag blir också lite förvirrad... Har läst hela tråden men fattar inte riktigt ändå. De som pratar om den 30:onde kanske tillhör det gänget som var och fikade? Jag pratar iaf om den 5/12. Jesslin*fru* kanske kan förklara så vi fattar?
    Kan någon berätta lite utförligare var detta Strix ligger? Var i stan igår nämligen, Drottninggatan, men hittade inte det!
    Ska någon ta samma väg som mig hem? Pendeln till Tumba, (Älvsjö-södertälje)? Tänkte att det kunde vara skönt med sällskap en fredagkväll när man ska hem...
    Gör en uppdatering av de som ska med också...

Saris
    ia04
    jesslin*fru*
    Linelus
    Majsan80
    Brud i Maj
    Astro Traveler
    Bonzan
    r.a.b
    Maria -79

• jesslin*fru*

Ok då. *s*
    Det var en middag i söndags. Men alla kunde inte komma dit eftersom det var hemma hos en person. Nu är dt planerat att den 5:e ska vi ses på strix.
    Hoppas det klarnar nu.

• Bonzan

Jag och Maria-79 var på drottninggatan igår men hittade inte Strix... Kan nån förklara lite närmre hur man hittar det?

Svar på tråden Träff?