• lyckligast

Träff?

Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!

• Svar på tråden Träff?
  • Gerami

Är det ok att ha med sig min 3 mån dotter så kommer jag....

• lyckligast

Absolut! Men du får vara medveten om att du blir ansvarig för att sätta igång hormonerna hos oss andra.

• Isabella

Det här låter ju urkul!

Jag har heller aldrig varit på nån BT-träff, men tycker att det vore jättekul att få hänga med. Jag bokar in 16/11 kl. 15:30 på Gunnarssons på Söder. Om inget oväntat dyker upp så kommer jag gärna.

• erica11

Får jag ta med gubben min, han vart mycket nyfiken?
    3 mån gud så gosigt, en liten tjej lyckans dig och Grattis, Gerami till dottern.

• Gerami

Tack så mycket, hon ska döpas när vi gifter oss i Leksands kyrka 28/2 2004..

• alfrida

Hmmmm...detta låter ju faktiskt riktigt roligt. Jag kanske dyker upp. Gifter mig den 5/6-04. Skriver upp datumet. Kul!!!!

• Omi-le

Vad roligt! Jag har inte lyckats komma på någon träff tidigare, men nu hoppas jag att jag kan! Jag har skrivit upp datumet och så får vi hålla koll på varandra här.

• brudimaj

Kanske också kan komma förbi.
    Kanske tar en fika och tjuvlyssnar bara:)-D.
    (har precis upptäckt hur man gör alla dessa konstiga smiley!)
    16/11 15.30, om jag vågar.

• brudimaj

Det gick ju inge bra det där...provar igen..Smiley:

• saris

Jag kommer också (-om jag är i landet,
    landar ngn gång på söndagen...) Vet ngn hur många vi blir? Hoppas vi alla får plats på fiket...

Kramis,
    S

Svar på tråden Träff?