• lyckligast

Träff?

Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!

• Svar på tråden Träff?
  • Bonzan

Jag och Maria-79 var på drottninggatan igår men hittade inte Strix... Kan nån förklara lite närmre hur man hittar det?

• ia04

Ligger det inte på Drottninggatan 79?? I höjd med Adolf Fredriks kyrka?? Korsningen Kammakargatan (tittade bara på gulasidorna, har inte varit där).
    Vad jag kan se så har inte Majsan80 hört av sig sedan hon föreslog att vi skulle ses där.
    Ska någon av oss andra boka istället?? I vilket namn ska vi boka??

• Maria-79

ia04, du kan väl boka om du känner för det? BT blir väl bra som namn?

• Brud i Maj

Jag har inte hört av mig på ett tag. Tänkte bara tala om att jag ska försöka komma till Strix på fredag.

ia04: Tråden om Rockelsta har stängts för svar(?), men vi kanske kan prata mer om det på fredag. Jag har gjort en preliminär bokning och ska dit på lördag.

• ia04

Stängts för svar??? Har jag aldrig hört talas om...men, men så är man ju lite nya här också
    Nu har jag bokat vår TRÄFF
    Strix kl 19,15 10 personer i namnet Gustavsson (passar på att använda det så länge det gäller...)
    De var lite oroliga över antal personer som skulle komma samt att vi skulle komma kl 19,00. Han bad oss vänta till 19,15 och sedan ta en lugn och lång fördrink och inte stressa in maten. Hoppas det är ok med er!? Var snälla och säg till om ni inte kan komma så att vi kan avboka innan fredag i så fall. Oss tio jag beställde till är:
    Saris
    ia04
    jesslin*fru*
    Linelus
    Majsan80
    Brud i Maj
    Astro Traveler
    Bonzan
    r.a.b
    Maria -79
    Ska verkligen bli super kul!! Ses då!
    Kram

• r.a.b

Maria-79, jag kommer också att åka pendeln åt det hållet så vi kan ju ta sällskap. Bor du i Tumba?

Vi ses på fredag!
    /Anna

• Maria-79

r.a.b (Anna); Vad bra! Slipper man var själv... Jag är inte ett dugg rädd, det finns väl mycket folk i rörelse. Det var mest min mamma som var orolig... De ska komma hit och vara barnvakt. Men nu så kan jag ju lugna ner henne lite då... Ni vet hur mammor är... även fast man är vuxen! Du åker samma pendel dit också antar jag? Vi kan ju mötas i Tumba, om det nu är där du kliver på... Sen ska jag träffa Bonzan (Bonnie) och göra sällskap till Strix. Vi bor i Vårsta lite utanför Tumba.

• Maria-79

ia04; Det är ok med en lång fördrink för min del...

• saris

Kul tjejer - vi syns imorgon.

• r.a.b

Maria, ja jag kommer oxå åka pendeln in men jag hoppar på i Tullinge. Vi kan ju antingen ses på tåget eller på centralen när vi hoppat av? Jag tar tåget som går antingen 26 eller 41 från Tullinge. :=)

Svar på tråden Träff?