• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • Caisa

@blivande brud, vad roligt! Skrattande 

Vart ska ni fira efteråt? Vi har bokat St: Larsgården, inte den roligaste men det blir smidigast så för gästerna. Funderar på att springa över till kärleksudden för lite fotografering efter vigseln... Glad 

• Milli
    Micaelan skrev 2014-01-20 16:15:07 följande:
    Var har ni köpt klänningarna och vad kostade dem? De gröna skulle nämligen kunna vara något för mina tärnor. :)
    Köpte de på ebay, de kosta ca 730kr styck med porto, blev lite billigare frakt när man beställde fler så de hamna väl på typ 700kr styck. Så de vara faktiskt dyrare än min egna klänning som även den är helt ny.. :)
  • Milli

Igår kväll gjorde jag klart de delarna som ska klistras in i kortet. Vet att de är mycket information på dom men vi har många gäster som inte kan med datorer eller ens har någon så ville ändå få med de viktigaste på inbjudan trots att vi har hemsida där de finns ännu mer information..
    3,5 timme tog dessa två sidor att göra. Har gjort dom i paint och suttit och mätt med linjal så de ska vara lika långt till bägge sidor osv.. Är osäker på om jag ska ha med korten på oss.. Vad tycker ni?

• Ehp

När jag läser och ser ert pyssel här ångrar jag nästan att vi inte ska ha ett stort fint bröllop :P
    Är så kul att se och lyssna på alla fina låtar, pyssel, färgkombinationer, klänningar osv :) 

• Jennie1414

Jätte fint! Tycker absolut du skall ha med korten.

Milli skrev 2014-01-21 09:54:14 följande:
    Igår kväll gjorde jag klart de delarna som ska klistras in i kortet. Vet att de är mycket information på dom men vi har många gäster som inte kan med datorer eller ens har någon så ville ändå få med de viktigaste på inbjudan trots att vi har hemsida där de finns ännu mer information..
    3,5 timme tog dessa två sidor att göra. Har gjort dom i paint och suttit och mätt med linjal så de ska vara lika långt till bägge sidor osv.. Är osäker på om jag ska ha med korten på oss.. Vad tycker ni?

• Nokaro

Hej på er Junibrudar!

Här är en till! 14.6.2014 kl 14.30 är det dags att bli fru!

Jag har en fråga till er andra, när postar ni inbjudningskorten? Vi skickade Save The Date kort i höstas men nu skulle jag redan vilja skicka iväg inbjudningarna oxå men det känns lite tidigt.. Haha

Får försöka hålla mig till tåls ett tag till.

Men i helgen blir det Bröllopsmässan! Wiieee!

Någon mer som ska dit? 

• ESW

Vi har redan skickat inbjudningar till de som kommer från andra länder. Dem i Sverige skickar vi till i början av februari. Vi gifter oss den 7 juni och har inte skickat ut några Save The Date kort.

• junibruden89

Jag gifter mig 7 juni och vi skickade dom den 6 januari känns skönt att dom är ute varför vänta ville dessutom att så många som möjligt skulle komma :)

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet