• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • Jennie1414

Igår börja jag inhandla saker till allt pyssel som skall göras ... Garn m.m

Känns som tiden bara springer iväg nu!

Hugedamej :)

• Caisa
    widuse skrev 2014-01-17 05:56:03 följande:
    Caisa:jättefina!! Har du gjort dem själv??
    Tack! Har gjort dem själv, men bilden från framsidan är nerladdad från farfarhill.blogspot.se/ och blomman på insidan har jag klippt ut från samma bild. Finns helt underbara bilder och bakgrunder på den sidan om man gillar scrapbooking. Glad
  • Neprome

Hej! Ny här på forumet och ny i tråden. Den 6juni blir jag fru :) Sitter just nu och fixar inbjudningar. Jag är jätteglad, tycker det är roligt att planera och så :)

• Caisa

Nu har jag snickrat ihop en engelsk version, tycker att det har varit jättesvårt. Tycker ni att det här låter ok?

• LinaNordstrom

Nu har vi en solist till kyrkan! En sak till att bocka av på "att göra listan". Nu är bara frågan om vad tusan man ska be henne sjunga? Ahhh alla dessa svåra val, hej i-landsproblem

• Maria466

Satt och googlade på ringar.....
    Detta är min förlovningsring

Hittade 2 vigselringar jag skulle kunna tänka mig.....

och 

• Caisa

Klickade precis hem denna slöja från ebay. Ingen dyr sak men jag hoppas att den blir bra. Med frakt och allt gick det på 94 kr! Min klänning var så dyr att jag får dra ner kostnaderna på accessoarerna. Glad

• Kalejdoskop

Hej! Det är många som skriver om gästbokslådor, det verkar roligt, men jag har ingen aning om vad det är! :) finns det någon som kan förklara? Hade varit roligt att ha en sån på vårat bröllop!

• Maria466
    Kalejdoskop skrev 2014-01-18 09:38:10 följande:
    Hej! Det är många som skriver om gästbokslådor, det verkar roligt, men jag har ingen aning om vad det är! :) finns det någon som kan förklara? Hade varit roligt att ha en sån på vårat bröllop!
    Jag hänger på denna fråga. Jag vill oxå ha en gästbokslåda :D

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet