• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • Milli
    LinaNordstrom skrev 2014-01-13 10:36:14 följande:
    Jag vet haha, men jag fick ingen "pysselgen" så det enda jag kan lyckas med i pysselväg är att härma någon annans skapelse
    hehe ja men de är helt okej :)) Har ni också rosa och silver som temafärger?
  • LinaNordstrom
    Milli skrev 2014-01-13 11:12:21 följande:
    hehe ja men de är helt okej :)) Har ni också rosa och silver som temafärger?
    Jajjomen!
  • FilippaochFrans

Hej! Ja är ny här men säger ja till min drömprins den 14 juni i Hagakyrkan i Göteborg! just nu är det fullt upp med pysel då det mesta andra är fädigt. vi skal träffa kocken en gång til och prvsmaka maten bara :) känns verkligen på riktig nu :)

Bride2be 14 juni 2014
  • meandmylove

Tänk så roligt att det inte känns som något overkligt som ska hända om över ett år längre! Nu är det bara 6 månader kvar till vi alla är gifta. Jag har vetat vilken brudklänning men vågar inte beställa!! Inte för att det handlar om några stora pengar (1000kr) men ändån. Ska beställa på etsy.se. bäst att göra det snart. Har ni alla hittat klänningar än?

• Maria466

Här håller jag på med texten till inbjudningarna...... Gaaaah va svårt det ska vara att formulera sig 

Lutar åt att det får se ut så här

Välkomna att närvara när vi,

Maria & Thony,

säger ja till varandra i Badelunda kyrka

lördagen den 7/6 klockan 14:30

Efter vigseln serveras middag och efterföljande fest i Badelunda kyrkskola.

Klädsel Kavaj, men gärna nå 50-tals inspirerat

då temat för dagen är Rockabilly

Istället för presenter önskar vi att ni sätter in en kuvertavgift i samband med OSA.

Mer info på vår hemsida.

• LinaNordstrom
    Maria466 skrev 2014-01-13 20:31:55 följande:
    Här håller jag på med texten till inbjudningarna...... Gaaaah va svårt det ska vara att formulera sig 

Lutar åt att det får se ut så här

Välkomna att närvara när vi,

Maria & Thony,

säger ja till varandra i Badelunda kyrka

lördagen den 7/6 klockan 14:30

Efter vigseln serveras middag och efterföljande fest i Badelunda kyrkskola.

Klädsel Kavaj, men gärna nå 50-tals inspirerat

då temat för dagen är Rockabilly

Istället för presenter önskar vi att ni sätter in en kuvertavgift i samband med OSA.

Mer info på vår hemsida.

Jag håller med om att det är svårt. Speciellt hur man ska formulera sig ang kuvertavgiften, jag tror iallafall att jag har hittat dom inbjudningskorten jag vill ha..
  • Jennie1414

Hej ALLA Brudar! :)

Harregud va långt ni kommit... Har inte vart här inne på ett tag så nu fick jag lite smått panik! :)

Jag och min ena brudtärna har iaf hunnit sitta ner å göra lite olika inbjudningar. Och jag har bestämt mig för en utav dom. Den 31/1 skall vi träffas och få ihop alla för att sedan kunna skicka iväg dom.

Känns som man får börja ligga i lite nu :)

Skickar med bild, så ni får gärna säga va ni tycker. Det är det längst fram i bild som jag bestämt mig för.

• Bemine14

Jennie1414: åh va fina!!!!!!! Jag hade också tänkt göra egna men orkade inte tillslut. Beställde från calligrahen och betalar snällt ;) Men bra jobbat!!!!

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet