Eftersom många frågat angående den gästbokslådan, trots att Lina skrev svaret på föregående sida så skriver jag svaret ännu en gång och visar bilderna igen..
Jag har knåpat ihop flera dokument i paint med massa olika frågor, bilder osv. Bara dessa blad tog flera timmar att göra, även lådan och för att inte tala om tiden de tog att skriva ut 660 blad. Om man läser inledningen så förstår ni hur de fungerar. Jag tyckte de skulle vara tråkigt med en vanlig gästbok med tomma blad och ingen som vet vad dom ska skriva så såg jag att de fanns en färdig bok att köpa med något liknande och de var därifrån jag fick idén, men eftersom vi har 100 gäster så ville jag inte behöva köpa flera böcker och tänkte göra egna blad och limma in i en stor bok. Sökte lite och hittade då en tjej som gjort en liknande låda med flikar här på BT och tyckte då de var bättre att ha dom i en låda ifall inte alla skulle bli ifyllda så är de inte massa tomma blad i en bok ;) Men de är alltså jag som gjort dessa dokument helt och hållet!!
Tanken är då att gästerna väljer ett eller så många blad de vill och svarar på frågorn, eller ritar av brudparet eller vad de nu bestämmer sig för. Sen efter bröllopet ska vi binda ihop alla dessa till en minnesvärd bok med bilder osv..
Lina har alltså också hakat på denna ide och ska skriva ut dessa dokument och visade er lådan för några dagar sen som hon gjort, som påminner om min eftersom vi har samma färgteman :)