• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • 20110519

Nu är mina inbjundningar skickade, ett guldkuvert trillar ner i brevlådorna imorgon eller på tisdag. 

• meandmylove

Ååå så fint med guldkuvert! Var skriver ni vilka som är bjudna?? Bara på namnet ovanför adressen? Skriver ni det på framsidan av kortet?

• Micaelan
    Milli skrev 2014-01-14 20:01:43 följande:
    Jennie1414: Jättefina kort :)

20110519: Vi hade också tänkt ha knälång klänning först men den ena tärnan ville inte visa benen så då körde vi på lång istället :)

Dessa har vi beställt, i rosa såklart! ;) Hoppas dom är lite ljusare i verkligheten än på bilden, eller iaf ljusare än mer cerise men de blir som de blir =) 

Var har ni köpt klänningarna och vad kostade dem? De gröna skulle nämligen kunna vara något för mina tärnor. :)
  • Neprome

Vår solist tackade ja :) vi vill ha håll mitt hjärta och kanske en låt till men vi har inte bestämt vilken. Nu ska vi bara fråga bandet om de vilk sepela på festen, sen är musiken klar. jag måste ringa runt till olika catering ställen och fråga om de kan köra ut till oss.. men jag vill ha den menyn jag har i huvudet så jag måste hitta någon som vill och kan göra den.

• 20110519

Jag valde att skriva familjen svensson, då även barn är välkomna på vårt bröllop. Sambons syster är 6 år. Till våra vänner skrev vi bara för och efternamnet ovanför adressen till den som var bjuden. Vi har bjudit 57 st varav 14 är barn under 13 år.

• meandmylove

Smart, så gör jag nog med. Vi har tänkt att bjuda mest hela familjer och såklart barn. Tack!

• Neprome

Vi kommer också att ha med barn. Vet flera vänner som ska lämna bort sina men man ska absolut kunna ha dem med. Vi kommer dessutom ha våra egna två som näbbar.

• tess

Någon frågade om solosång. VI har inte bestämt något ännu men har några kandidater. SKickar med länkar också,

Av längtan till dig Åsa Jinder (
    ">http://www.youtube.com/

">watch?v

">=iQLQ1QGR5uY
    )

Kärleksvisan – Sarah Dawn Finer

Utan dina andetag, Jocke Berg – Kent (
    ">http://www.youtube.com/

">watch?v

">=HJMu4gQ0JCI
    , med text: www.youtube.com/watch?v=tldhkGMysQ0)

Somebody av Martin L Gore Depech Mode (www.youtube.com/watch?v=rtdd5-d5Xo0)

Ett liv för mig, anders edenroth (www.youtube.com/watch?v=scQ2EX3UkKU)

Eva Cassidy – You take my breath away (www.youtube.com/watch?v=Y3DVbmQXxXw)

Det vackraste, grönvall/rådsten (www.youtube.com/watch?v=MjBUdy3BnHU)

Det vackraste, peter grönvall, nanne grönvall, maria rådsten (www.youtube.com/watch?v=39hkZcaNey8)

• tess

Ha, ha... förlåt. Vilket typsnitt jag fick till. Kopiering från en power point fil.

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet