• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Limba
    MH2014 skrev 2013-01-23 12:41:34 följande:

Här är klänningarna som jag har beställt,,med lite ändringar!

1;a

Men shit vilka fina klänningar!  Förvånad 
    Ska bli riktigt kul att se resultatet! har också tittat på den här. den e så fin i kjolen, och kommer bli assnyggt med ett par kickass highheels Tungan ute 
    Kommer också beställa från dino sen Solig Håller tummarna för dig. Spännande! Vad har du gjort för ändringar?
  • Limba
    Power of Love skrev 2013-01-22 08:49:40 följande:
    Haha precis. Det är både fördelen och nackdelen med att ha så långt kvar till bröllopet Flört
  • MH2014
    Limba skrev 2013-01-23 13:44:59 följande:
    Men shit vilka fina klänningar! Förvånad
    Ska bli riktigt kul att se resultatet! har också tittat på den här. den e så fin i kjolen, och kommer bli assnyggt med ett par kickass highheels Tungan ute
    Kommer också beställa från dino sen Solig Håller tummarna för dig. Spännande! Vad har du gjort för ändringar?

Tack :)

jag är nöjd med valen,,får vi se i verklighet ;)

Det är mest den lila jag ändrat..fick en real sample bild av den och den va inte alls lik denna på bild, så frågade m de kunde lägga paljetterna lite annorlunda i kjolen, förändrat livet lite och detaljerna i övrigt

• MH2014

längtar så mycket till jag får prova dem :)

kan jag komma med en recension sen när jag lägger upp bilderna, om du vill?

• Limba
    MH2014 skrev 2013-01-23 14:28:21 följande:

längtar så mycket till jag får prova dem :)

kan jag komma med en recension sen när jag lägger upp bilderna, om du vill?

Jag fårstår det! Ballt att du vågade. Många som är väldigt tveksamma, men va fan "friskt vågat hälften vunnet" eller hur säger man haha. Den översta blir nog som på bild, och hoppas dom får till den långa också!

Klart du ska göra det!  Solig Sjukt spännande ju. Lägg upp hur mkt bilder och annat som du vill! Bara kul {#emotions_dlg.flower}

Jag har inte hunnit så mycket mer på min klänning, pluggar och på kvällen är ju karln hemma så då går det inte. 
    Har fortfarande inte visat den för honom!! Tänkte visa den i helgen som va, men bangade. Ska göra det i helgen om det blir läge Tungan ute
  • MH2014

Spännande, får vi se om han gillar den då :) min karl har sett båda par skorna jag inhandlat, han vet vilka klänningar jag beställt..han ska oxå få se dem på, för att få ett hum vad han gillar...sen får vi se vad jag har på mig,,nån av dessa eller nån annan????? :)

• Limba

Min vill också absolut se alla klänningar och grejjer innan, jag tycker det är gulligt! Vill va med hela tiden som han säger HjärtaSolig  Kommer ju ändå bli wow-känsla när han ser allt tillsammans och vilken det blev tillslut haha!

Ja va roligt, du är som mig då verkar det som! Vill ha ett par att välja mellan och även byta till.

Hoppas det blir läge bara. Han ska iväg en liten sväng på fredan efter jobbet så då tänkte jag hänga fram den tills han kommer hem hehe Tungan ute

• Limba
    MH2014 skrev 2013-01-23 19:19:09 följande:
    Spännande, får vi se om han gillar den då :) min karl har sett båda par skorna jag inhandlat, han vet vilka klänningar jag beställt..han ska oxå få se dem på, för att få ett hum vad han gillar...sen får vi se vad jag har på mig,,nån av dessa eller nån annan????? :)
    Men duu, vill du visa skorna du köpt? Skrattande
  • Ponduss

Här är min inspiration för tillfället, förutom klänningen, kan ju komma att ändras men som det ser ut nu så är detta vad jag vill

• Limba
    Ponduss skrev 2013-01-24 10:05:04 följande:
    Här är min inspiration för tillfället, förutom klänningen, kan ju komma att ändras men som det ser ut nu så är detta vad jag vill

Gillar verkligen stilen! Dör lite grann när jag ser ringen och allt. Jääättefint! {#emotions_dlg.flower}
    Romantiskt, spets, och lite färg. 
    Klänningen är galet fin, var hittade du den?
Svar på tråden Bröllop 2014?