• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Power of Love

schmock: Vi tänkte ha olika LEGO figurer. Den jag visade bild på tänkte jag att svärmor skulle ha som älskar sagan om ringen. Sedan blir det lite poliser, riddare, clowner, idrottare m.m. Vi har mycke att välja på. Och självklart ska jag ha en brud och min fästman en brudgum.

Har du hittat några lila löpare? Jag funderar på att köpa lakarn från IKEA och sy om dem till löpare: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10230449/#/10230449 

• MH2014

Min åsikt power of love är att det blev lite spretigt,,lila löpare, grön/vita och lila/vita servetter, murgröna, vita blockljus, legofigurer med krumelur gästtag och spetsblomservettringarna i en till nyans....förstår du hur jag tänker?? Men det här är ju bara MIN åsikt...vilken nyans har brudklänningen? Tänkte om den va vit eller ivory typ? Kan du inte få ihop servettringen och legogubbarna tillsammans på nå vis? Eller ställa gubben på tallriken istället? Tänkte mer för att få det mer komprimerat, tror legogubbarna kan försvinna i murgrönan...?

• Power of Love

Det är bara bra att jag får ta del av din åsikt så jag vet hur andra ser på det.Glad Inget är ju bestämt nu heller utan mest spekulerar jag på ungefär.
    Det med gästtag tror jag inte kommer vara så sen. Det där var mest en liten lapp jag klippte ut och testade med. Den blir nog en enkel fyrkantig lapp sedan i nåt hårdare matrial men fortafrande i vit.

Ja, tänkte också på att LEGOgubben ev kan försvinna in murgrönan. Men lite beror det på hur breda borden är. Vi får se och testa lite olika varianter. Jag ska även leta upp ett annat vitt garn jag har som är mer i vit-vit färg och se om det blir bättre. Men jag förstår precis hur de menar att det finns risk att det ser lite spretigt ut. Ska försöka tänka på det Glad

• MH2014

Tror man behöver andras syn ibland då man snöar in sig och ibland tappar helheten! :)

• Power of Love
    MH2014 skrev 2013-01-27 13:47:31 följande:
    Skönt att du tog det på rätt sätt :)
    Ja såklart. Du ville ju bara dela med dig av din syn, som jag efterfrågade Glad

Tycker alltid att det är bra att få andras perspektv på saker och ting. Sen att man ändå ibland kör efter sin grundtanke är en sak men då vet man iaf mer förbered på vad andra kan komma att tycka. 
  • Limba
    MH2014 skrev 2013-01-27 13:48:29 följande:
    Tror man behöver andras syn ibland då man snöar in sig och ibland tappar helheten! :)
    Absolut! Jätteskönt att ventilera och få ärliga,  hjälpsamma och framförallt vänliga råd.
    Det är så himla lätt att stirra sig blind på saker och det är bra att man håller god ton i samtalen som ni gör, så alla vågar visa sina saker och funderingar, utan att få skit.
  • MH2014

Tack! Tycker detsamma. Alla har ju olika smak, så som power of love säger oavsett om man tar åt sig och använder råden eller kör på sin egna tanke,,så är det skönt att få åsikter, tips och råd :)

• MH2014

Själv här står det still!! Har möten med restauranger om mat i feb/mars,,men vi vet fortf inte till 100% vart vi ska vara :/ så har börjat spånat på flera val istället för att sitta och vänta. Så då kör vi lite fler möten med nya aktörer ;D haha.. Klänningarna väntar jag på, har jag tur kanske de är här innan 9feb och deras firande :)

• Power of Love

MH2014: Tycker det är smart av er att kolla runt lite medan ni väntar. 

Jag hade besök av mina föräldrar precis. Pappa ska kolla upp om vi kan kolla lokalen nästa helg. Hoppas på det. Är så nyfiken hur den ser ut invändigt. Glad

Svar på tråden Bröllop 2014?