• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Limba
    Sandrajavisst skrev 2013-01-29 12:35:55 följande:
    Limba: älskar den typen av klänning. Skitsnyggt! Oh håret, tycker det är fint med lockar i håret. Oh vad jag längtar nu men är ju ett tag kvar.
    Tror det är MIN´s bilder du kommenterar va? Tungan ute 
  • Limba
    SandraElisabet skrev 2013-01-29 12:41:33 följande:
    Hahhaha, jag älskar när man liksom kommer på sig själv med grejer! Det blir så lustigt.

Jag har också varit på jakt efter en vacker scrapbook, men inte hittat någon (som jag tyckt om) som kostat under 800 sek!!! Just nu förvarar jag tidningsurklipp i en liten mapp. Jag har köpt boken "allt om bröllop" samt "vintagebröllop" och är ganska nöjd med båda. Har självfallet inhanmdlat diverse bröllopstidningar också.
    Jag håller på att samla på mig inspiration på pinterest och dessutom klippa ut bilder från etsy, men de blev himla små när jag skulle titta på dem igen.... Skrikandes

Jag har sett att man kan köpa lösa blad som är lite som de gamla bokmärkesbäckerna om ni kommer ihåg. Ett tjockare ark med klister och plastfilm över. Har funderat på att köpa sådanna och sätta in i en finare präm.

Jag har också gjort diverse excel dokument för budget, gästlista med mera....

Jag är ett kontrollfreak! Tungan ute Och jag tycker verkligen att det är sååå roligt att få samla på sig inspiration och verkligen ta tid på sig (för ärligt; vi har tid! lol)

Nu väntar jag bara på att min älskling ska komma hem från orkandrabbade Brisbane (han mår bra) så jag får visa honom och bolla idéer med honom. Så ensamt med plugg och massa bröllopsinspiration och ingen sambo att dela det med.... Gråter Men nu kommer han hem på söndag.

Tack för en skojig tråd Limba!
    Ojdå, va bra att han är ok! {#emotions_dlg.flower}
    Vad pluggar du? Jag utbildar mig inom vården nu Solig
    Ska försöka hitta en stor bok med vita sidor i, så jag kan skriva och grejja brevid bilderna Här regnar det så det blir ingen shopping före jobbet.. :-/ 

Kul att du gillar tråden, det är ju jätteroligt att vi är ett litet gäng, som man kan följa hela vägen {#emotions_dlg.flower} 
  • Limba
    MH2014 skrev 2013-01-30 09:25:41 följande:

HAHAHA!!

väljer från deras, klickar dit och klickar dit,,,men inget händer,,och när jag gör tecken,,ja då blir det tecken.....

Skumt! Men det är många som har haft alla möjliga problemen när dom skriver från paddan vilket jag förmodar att du gör som vanligt Tungan ute  Skriv till BT och fråga om dom kan fixa detta? 
  • Limba
    MH2014 skrev 2013-01-30 10:11:06 följande:
    nu är jag faktiskt på datan,,,annars kan jag inte citera ;)
    Ahaaaa, har ingen padda så har ingen koll  Tungan ute
  • Limba
    a ring on my finger skrev 2013-01-30 10:25:00 följande:
    Jag kan inte citera ens på datorn!
    Irriterande när tekniken inte funkar som den ska!
  • Sandrajavisst

Haha ja förlåt, läste för fort så trodde det var din klänning Limba. Ska iaf sätta mig vid datan och klippa in lite av min inspiration. Men hur får ni ihop bilderna? Program?

• MH2014
    Sandrajavisst skrev 2013-01-30 11:16:00 följande:
    Haha ja förlåt, läste för fort så trodde det var din klänning Limba. Ska iaf sätta mig vid datan och klippa in lite av min inspiration. Men hur får ni ihop bilderna? Program?
    använder Picasa 3,,men tycker det är svårt och krångligt, men gör enklast möjligast :)
Svar på tråden Bröllop 2014?